Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp wordpress

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ved ikke lige hvad jeg har kommet til at lave på min side men forsiden er lol nogle råd eller hvad jeg skal gøre Crying

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:02

kigger:
ved ikke lige hvad jeg har kommet til at lave på min side men forsiden er lol nogle råd eller hvad jeg skal gøre

LOL råd er tilgængelige her, beskriv dit problem

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 20:03

min forside er der ikke noget på overhoved ved ikke lige hvordan du kan se her downloadsiteblog

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:06

kigger:
min forside er der ikke noget på overhoved ved ikke lige hvordan du kan se

du har en anden tråd på denne :-(

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  www.billighukommelse.dk Skrevet kl. 20:08

Kigger, du er seriøst nød til at læse dine indlæg før du poster dem.

Hvordan skulle nogen forstå hvad du mener, hvor du mener det osv?

Her er rigtig rart på Amino, men det er altså lidt irriterende man overhovedet ikke/aldrig har en chance for at forstå hvad du mener fordi du skriver dine indlæg som om man sidder ved siden af dig og præcis kan se din skærm.

Prøv at læse alle dine indlæg, som om det ikke var dig selv der skrev dem - 95% giver ingen mening.

Og det ikke ondt ment, men du ender bare med ingen svarer dig til sidst - da man altid skal spørge hvad du mener først.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 20:08

okay og hvad vil det så sige. sorry er helt ny i dette

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 20:12

ja måske rigtig nok men tager ikke noget ond er vand til nederlag hver eneste dag så det knækker mig ikke bare rolig. nej er dårlig til sådan noget da jeg ikke har gået i skole så har svært ved at skrive læse og formulere mig jeg er måske typen der tegner og fortæller men kan man vel ikke rigtig her. men kan godt skrive et indlæg hvor der står kan hverken skrive eller stave eller formulere så i må have mig undskyldt :) intet problem her fra men forstår dig skam

Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  www.billighukommelse.dk Skrevet kl. 20:14

Du behøver ikke kunne stave korrekt for at danne et indlæg der er til at forstå.

Men, prøv at læse dit indlæg som "mig" istedet. Jeg åbner en tråd, hvor en vildt fremmed ikke engang beskriver sit problem, bare at forsiden er "lol" - ikke engang hvilket site forsiden er på.

Det svarer lidt til jeg skriver "Der er noget galt med min cykel, hvordan laver jeg sådan en model?"

Og det handler slet ikke om nederlag eller noget i den stil, syns det unfair du skriver sådan. Jeg råder dig bare til at skrive et spørgsmål, som i det mindste er til at svarer på. Her skulle jeg selv have gættet din hjemmeside f.eks?

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 20:19

ja det er rigtig nok var ikke for at være grov eller vi skulle diskutere eller noget men er bare ikke god til det. ja men kan ikke forklare det jo skulle jeg skrive hjemmeside er blank :) eller min hjemmeside er gået i stykker :) nej er seriøst ikke god til indlæg og til at forklare ting beklager jeg meget

Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  www.billighukommelse.dk Skrevet kl. 20:22

Men du forstår slet ikke det basale i det jeg mener.

Du vil have hjælp til din hjemmeside, og det fint - kunne jeg, ville jeg gerne hjælpe.

Men du linker ikke engang til den, hvordan skal folk så vide noget som helst? Det er det jeg mener med du skriver som om folk kan se din skærm/tanker.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)