Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate projekt, kan jeg godt droppe reklamerne og stadig tjene penge? Hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften :)

Tidligere på aftenen fik jeg et kanon råd af en mand her på Amino - og jeg takker ham mange gange for dette råd!

- Jeg er i gang med at udvikle et Affiliate site om sushi - linkhttp://www.sushi-guiden.dk/ og jeg kan ikke rigtig finde nogle relevante reklamer til sitet, men så kom det gode råd, jeg synes i hvert flad det er godt. Rådet lød således: Hvorfor ikke spare dine besøgende for irreterende reklame bannere, og i stedet "kræve" penge fra sushi restauranter rundt om i DK, for at få kontakt oplysninger på mit site? - Jeg synes det lyder som en god idé. 

Har lige nogle spørgsmål til dette:

1. Kan jeg godt bare tillade mig at kontakte restauranter, fx over mail (ved ikke hvad der er bedst) og spørge om de eventuelt kunne være interesseret i dette tilbud?  

2. Hvad synes i en rimelig pris er, som begge parter kan være tilfreds med?

3. Nogle idéer til hvordan dette "projekt" eventuelt kunne gøres bedre? - Der er altid plads til forandring!  

Kom med input folkens, behøver det! Vil gerne hurtigst mulig igang.

Mvh Simon Andersen

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 01:25
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 20:18

Har lige nogle spørgsmål til dette:

1. Kan jeg godt bare tillade mig at kontakte restauranter, fx over mail (ved ikke hvad der er bedst) og spørge om de eventuelt kunne være interesseret i dette tilbud?

2. Hvad synes i en rimelig pris er, som begge parter kan være tilfreds med?

3. Nogle idéer til hvordan dette "projekt" eventuelt kunne gøres bedre? - Der er altid plads til forandring!

1. Kontakt dem ikke først pr. Mail. Som minimum ring til dem/besøg de nærmeste. Forklar dem hvad det drejer sig om. Har de tid så forklar dem projektet og hvad de får for at blive listet. Slut af med at få lov til at sende dem Info pr. Mail. Har de ikke reflekteret efter x tid kontakter du dem igen.

Husk du er sælger og derfor skal du kunne argumenterer for en gevinst til restauranten.

2. Rimelig pris er jo relativt. Prøv evt. At regne baglæns og find ud af hvor meget du forventer at tjene på sitet og divider det tal op i mulige "kunder" så har du et godt udgangspunkt.

3. Fisk ;)

/Tom

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)