God aften :) Tidligere på aftenen fik jeg et kanon råd af en mand her på Amino - og jeg takker ham mange gange for dette råd! - Jeg er i gang med at udvikle et Affiliate site om sushi - link: http://www.sushi-guiden.dk/ og jeg kan ikke rigtig finde nogle relevante reklamer til sitet, men så kom det gode råd, jeg synes i hvert flad det er godt. Rådet lød således: Hvorfor ikke spare dine besøgende for irreterende reklame bannere, og i stedet "kræve" penge fra sushi restauranter rundt om i DK, for at få kontakt oplysninger på mit site? - Jeg synes det lyder som en god idé. Har lige nogle spørgsmål til dette: 1. Kan jeg godt bare tillade mig at kontakte restauranter, fx over mail (ved ikke hvad der er bedst) og spørge om de eventuelt kunne være interesseret i dette tilbud? 2. Hvad synes i en rimelig pris er, som begge parter kan være tilfreds med? 3. Nogle idéer til hvordan dette "projekt" eventuelt kunne gøres bedre? - Der er altid plads til forandring! Kom med input folkens, behøver det! Vil gerne hurtigst mulig igang. Mvh Simon Andersen |
Bump :)