Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BoligUdland.dk - SEO indspark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Vi er i øjeblikket ved at omprogrammere vores side www.boligudland.dk da oprindelig programmør har lavet et rigtig dårlig stykke arbejde for så vidt angår kodningen m.m

Jeg vil i den forbindelse blive rmeget taknemmelig, hvis mine kære amino venner kunne komme med gode ideer til ting vi skulle ændre, forbedre og gøre, så vores besøgstal kan forbedres.

Vi er i øjeblikket ved at lave et forbedret debatforum, så vi derigennem løbende vil få nyt indhold, hvilket google jo godt kan lide :0)

Jeg er opmærksom på at design ikke er helt tidsvarende,  men det kommer vi til at kigge på ultimo 2012

Håber at høre fra jer

Bedste hilsner

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok reducere antallet af links en smule. Fx jeres footer er fyldt med links som også er i top menuen. Sørg for at have få links, men at de links så er til noget i gerne vil optimere på. Jeg ville fx lave links med boliger pr. land, fordi folk nok nærmere søger på "Boliger i Spanien" end "Stuelejlighed i Playa Flamenca". Jeg ved godt i tilbyder den funktionalitet igennem jeres søgemaskine, men den bliver ikke indekseret af Google :-)

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

mangler social medier på siden så man kan give siden likes og plusser såsom facebook og google plus

mangler tekst på siden om hele sas er der skrevet 81 ord der er simpelthen så meget man kan skrive om hvert enkelt selskab og masser af viden og unik tekst er guf for søgemaskinerne 

har du aftaler med selskaberne hvorfor linker du til alle samme ?

billeder der er på siden husk give dem titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben og Mikael

Tak for jeres input som vi asap får kigget på

Hvis i  eller andre har andre gode forslag hører vi gerne herom tak

God dag alle sammen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)