Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg læste på et tidspunkt et indlæg om, at video styrker salget på websites

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den tråd eller blog. Er der nogen, der kan hjælpe mig? 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:12

Thomas Sørensen:

Men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den tråd eller blog. Er der nogen, der kan hjælpe mig? 

Jeg ved ikke lige, hvad det er for en tråd, du tænker på, men det er muligvis en, hvor jeg selv har kommenteret og været fortaler for videoer på YouTube. Webshoppen, jeg nævnte i den forbindelse, sælger hårvoks. Deres videoer havde på daværende tidspunkt sammenlagt 7 millioner hits på YouTube, og jeg ved, at antallet er steget helt vildt siden.

Webshoppen, der er tale om, finder du her: http://www.slikhaar.dk/

Søger du på Slikhaar.dk på YouTube, finder du let en lang række af deres videoer.

Det er i øvrigt to unge brødre, der sammen ejer webshoppen. Og man må sige, at de har gjort det rigtig godt.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:13

Hej Thomas

Jeg tænkte mere på, hvordan man bruger video internt på sit website. Ulemper og fordele omkring det. Der var en super tråd, som jeg gerne ville læse igen, men jeg har selvfølgelig glemt den :(

Men youtube er også en mulighed. 

Mvh Thomas

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 01:05

Hej Thomas.

Jamen der er ingen ulemper ved at sprede sit budskab via video på sit eget site.

Det kan kun være godt for ens image og besøgstal i så fald ens video selvfølgelig er godt lavet :)

Det at ligge en video ind på ens side er utrolig nemt, og afhængig af hvilket system du bruger så findes der youtube plugins mm.

Se at få lavet dig en youtube kanal og hent en masse trafik og hits derfra også.

:) Det kan ikke gå for langsomt, undervurder aldrig youtubes trafik mængde og muligheder, det med god grund det er verdens #2 største "søgemaskine

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)