Hej. er der nogen der kan anbefale en god, og forholdsvis billig, advokat i København eller omegn? |
Som Danmarks største opgaveformidler inden for økonomi, skaffer Ageras dig 3 uforpligtende og sammenlignelige tilbud lige her!
Du får nok mest ud af henvisninger til folk der har speciale i det du skal bruge hjælp til, så kan du ikke skrive bare indenfor hvilket område det drejer sig om? Er det erhvervskontrakt, husleje, medarbejderforhold eller hvordan? |
God pointe :-). Det er indenfor opstart af ApS, kontraktindgåelse med investor, kapitaludvidelse, samarbejdsaftale med 3. mand, ejeraftale osv. |
Hej Kristina Det er vi rigtig mange advokater der kan.. og færre der matcher dit krav om prisbillighed... |
Jeg kan anbefale en. Smid mig en PM. |
Prøv med www.tvc.dk de har afdeling i både KBH og Aarhus og rammer bredt i forhold deres spidskompetencer, så næsten ligegyldigt hvilket område du søger hjælpe indenfor, så vil jeg tro de kan hjælpe. |
Jeg ville nok forslå du prøvede at tale med enten http://www.amino.dk/members/Finnsen/default.aspx eller Jacob der skriver her i tråden. Mit indtryk af ud fra mit kendskab til dem her fra amino er at de er nogenlunde fornuftige (hvis advokater kan være det ;-) Alternativt kan du prøve at lægge opgaven op på agera.dk |