Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhverv der ikke kræver stor startkapital?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 32
Fra  recourse Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I har fordelen af ikke at være afhængig af en indkomst, mulighed for at ligge en masse arbejdstimer i det og formentlig intet imod en relativ lav timeløn.

Start en affiliate-site, en webshop med dropshipping, arbitrage-handel på ebay, en webblog med en eller anden nicheinteresse... mulighederne er mange når man ikke har et realkreditlån, 3 børn og en kone med et magasinkort.

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 13:56

Hvis i søger et drop-shipping koncept, så har jeg det helt rigtige, hvis i interreser jer for spil og så videre.
Jeg skriver til daglig et firma, der levere spil til online virksomheder, f.eks Coolshop.dk "har dog ikke dem som kunde"

Hvis i har interresse i spil, og ønsker at starte sådan et firma, kan jeg tilbyde jer en billig drop-shipping aftale.
Vi kan kontaktes på: niclas.bruun (at) live.dk

Venlig Hilsen

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  CHLEOPATRA Skrevet kl. 17:29

Alt affhængig af, hvilke interesser I har og hvilken viden I sidder inde med, så kan I også skrive en guide, en how-to et eller andet og sælge det via et WordPress site og PayPal.

Til idéer kan I måske høre lidt efter hvad jeres venner går og snakker om, hvis I ikke selv kan finde på noget. Læg mærke til sætninger der begynder med:

"Hvorfor kan man ikke...?" et eller andet på nettet eksempelvis. Er det en problemstilling, der kan løses, så research det og kom med jeres bud. Måske I endda selv er stødt på en problemstilling i hverdagslivet, som I gerne vil løse...

Læg specielt mærke til Jeres egen omgangskreds, hvad som interesserer Jer, hvilke "problemer" har jeres familie, venner eller bekendte? Er der tale om noget i kunne have interesse i, så research, lær alt hvad I kan om emnet. Opret en hjemmeside, affilier Jer med nogle partnere, skriv alt om emnet på et website, tilbyd eBøger, videoer, podcasts, masser af indhold - bliv klogere på emnet (husk også at tjekke op på evt. konkurrence). Begynd at undervise i emnet for alle der har interesse, start med jeres egne venner, familie og bekendte for træningens skyld og gå derefter videre... 

Dette er lettere sporalske idéer, men idéen er, at I finder noget der har Jeres interesse. Lad være med at gå efter pengene i første omgang. I brænder nemt nallerne, hvis det er noget I skal arbejde med længe, hvis det ikke er noget I virkelig synes om.

Lav også en liste til Jer selv, når I ved nogenlunde hvad I vil, så I kan komme nemmere fra starten:

- Hvad er det I vil sælge?

- Hvem skal købe det?

- Hvordan hjælper jeres idé andre?

- Hvad skal det koste?

- Hvilke forventinger har I selv?

- Lav også en elevator pitch, dels så I ved hvad I selv laver og dels, så I nemt kan "sælge" Jeres idé.

Håber det giver lidt inspiration.

Livsstil | Markedføring | Teknik | Personlig udvikling

Livsstilsentrepreneur - Morten Pauch.

Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:39

Det som at vi helst vil, er at sælge et produkt. Om det så skal være med dropshipping eller om vi skal have eget lager er det noget vi er interesseret i.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 21:12

Hmm.. Jeg er ikke helt sikker på jeg overhovedet forstår hvad det er i vil?

I vil gerne være selvstændige... i vil gerne TJENE min. 2000kr om måneden... Er det fra 1. måned? I ved ikke hvad i vil. Men bare gerne have en forretning...

Hmm.. Det er ligetil .... og så ikke alligevel...

Tror i skal gå i tænkebox.. Find på en masse gode ideer begge to - skriv dem ned.. Brug et par uger og skriv  ALLE ideer - urealistiske som realistiske.. Så sammenligner i og ser om i overhovedet tænker ens.. Herefter kan i snævre det ned.

Når i har X antal ideer som i er enige om - så tænk UD af boxen.. Hvordan kan i realisere disse IDEER...

Sælge et produkt??? Det kan gøres på flere måder... hvis i ikke engang har en idé om hvilket produkt i vil sælge... så der lang vej....

Hvis i går på HHX - så får i SÅÅ mange inputs i jeres skolegang, som vil kunne hjælpe jer!!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)