Hej, Jeg er en dreng på snart 17, som går på Tietgen Handelsgymnasium (innovations linjen). En ven og jeg, har i omtrent et år tænkt på at starte en virksomhed, et lille side projekt om man vil. Idéen med hele projektet er, at vi gerne ville kunne sige vores normale jobs op, og på den måde få lidt erfaring inden for at drive egen virksomhed, da vi begge to har en klar ambition om, at vi vil være selvstændige. Problemet er bare, at grundes vores unge aldre, har vi ikke det helt vilde startkapital vi kan smide i det - vi snakker 5.000-10.000 maks. Er der nogle der har en idé, evt. erfaring inden for noget som ikke koster alverden at komme i gang med? Skal ca. kunne erstatte vores normale arbejde, og give mindst 2.000 kr. om måneden hver. Vi er begge villige til at kaste en masse arbejdstimer i projektet. Håber at nogle har nogle erfaringer de vil dele, hvis ikke her så på en privat besked eller pr. telefon. Jeg ville være meget takemmelig. På forhånd tusind tak! :-) |
Dropshipping. Det koster vel ikke alverden at få en aftale i hus med en leverandør. Men det kræver jo en hjemmeside og enten en masse traffik - eller meget specifik traffik. Det koster ikke så meget at lave en hjemmeside. Derefter kan i forsøge på affiliate først for at få trafikken, og derefter forsøge at lave en dropship aftale indenfor hvilken niche I nu måtte vælge.