Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhverv der ikke kræver stor startkapital?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en dreng på snart 17, som går på Tietgen Handelsgymnasium (innovations linjen). En ven og jeg, har i omtrent et år tænkt på at starte en virksomhed, et lille side projekt om man vil. Idéen med hele projektet er, at vi gerne ville kunne sige vores normale jobs op, og på den måde få lidt erfaring inden for at drive egen virksomhed, da vi begge to har en klar ambition om, at vi vil være selvstændige.

Problemet er bare, at grundes vores unge aldre, har vi ikke det helt vilde startkapital vi kan smide i det - vi snakker 5.000-10.000 maks. Er der nogle der har en idé, evt. erfaring inden for noget som ikke koster alverden at komme i gang med? Skal ca. kunne erstatte vores normale arbejde, og give mindst 2.000 kr. om måneden hver. Vi er begge villige til at kaste en masse arbejdstimer i projektet.

Håber at nogle har nogle erfaringer de vil dele, hvis ikke her så på en privat besked eller pr. telefon. Jeg ville være meget takemmelig.

På forhånd tusind tak! :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:33

Dropshipping. Det koster vel ikke alverden at få en aftale i hus med en leverandør. Men det kræver jo en hjemmeside og enten en masse traffik - eller meget specifik traffik. Det koster ikke så meget at lave en hjemmeside. Derefter kan i forsøge på affiliate først for at få trafikken, og derefter forsøge at lave en dropship aftale indenfor hvilken niche I nu måtte vælge.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:36

Kommer da helt an på brance, og hvilken virksomhed i ønsker ? :)

Jeg startede op for 0 DKK :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 14. Jul 12
Skrevet kl. 19:38

En god idé, og det er også noget jeg har funderet over. Problemet ligger dog i, at vi ikke kan kode en hjemmeside, og derfor ville vi blive nød til at hyre en til det. Udover det, så koster det penge at have et system som tager imod kreditkort betaling, og i sidste ende ville det nok løbe op i en 15.000-20.000 kr., desværre.

Tilmeldt 14. Jul 12
Skrevet kl. 19:42

Lyder som en god ting du har fået gang i!

-Vi er åbne for at starte i stort set alle brancher. Vi har tænkt i rigtig mange forskellige brancher, men vi har ikke haft heldet med at finde noget vi kan starte uden stort kapital, desværre. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 19:46

MadsLeb:
Problemet ligger dog i, at vi ikke kan kode en hjemmeside, og derfor ville vi blive nød til at hyre en til det. Udover det, så koster det penge at have et system som tager imod kreditkort betaling, og i sidste ende ville det nok løbe op i en 15.000-20.000 kr., desværre.

Hva? 20.000? Nej da :). Køb et domæne til 45 kroner, og billig hosting hos UnoEuro (bruger jeg, meget tilfreds) eller en anden billighost (en dyr løsning er sjældent nødvendig). Installer Wordpress (1-click hos UnoEuro) og slå dig løs. WordPress er hurtigt lært. En dags leg, og du vil have styr på det meste. Det er billigt, og du ved hvad du står med.

Tilmeldt 14. Jul 12
Skrevet kl. 19:50

Hvor kan man købe domæne til 45 kr.? 

Og udover det, hvad så med systemet til betaling?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 19:54

MadsLeb:

Hvor kan man købe domæne til 45 kr.? 

Og udover det, hvad så med systemet til betaling?

Jeg mener jeg gav 45 kroner for mit .DK domæne i sin tid.

Angående betalingssystem så kan jeg ikke svare på det. Men hvis I vil forsøge jer med dropshipping med affiliate til den indledende traffik, så vil i (hvis i får den rigtige traffik), have tjent nogen penge til et betalingssystem. I kunne eventuelt også forsøge at sælge en e-vare omkring et eller andet. Der er sider hvor I blot skal bruge et link, så klares betaling igennem PayPal. Der er en mulig løsning ClickBank. Koster 50$ per ting man sætter til salg, men så er der ellers bare tusindvis af folk som står klar til at promovere ens produkt hvis de skulle ønske dette.

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  CHLEOPATRA Skrevet kl. 13:11

Lige nu sælger Meebox domæner til 45,-

Livsstil | Markedføring | Teknik | Personlig udvikling

Livsstilsentrepreneur - Morten Pauch.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:32

Hej Mads

2000 er ikke alverden - hvad kan I?

Kan I skrive, så behøver du sådan set bare oprette en plus profil her på amino og så tilbyde artikler til xxx antal kr. pr stk. - det burde kunne give 2000 om måneden.

Jeg synes lidt det er den forkerte indgang til virksomhed I har - find ud af hvad I kan, hvad I vil - og ikke mindst hvad I har lyst til! Derefter er det meget lettere at komme med gode råd til hvordan I får startet.

Man kan sagtens starte noget for under 5000 kr - især hvis man er villig til at give den en skalle fra starten.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)