Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad får dig til at fortsætte selvom du ikke har energi?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Har lige en god ting vi kan diskutere her på en lørdag, selvom vejret nu faktisk er ret så dejligt, er der måske ikke helt så mange på computeren og på Amino :) - Men så kan vi andre jo bare hygge os endnu mere!

Jeg skrev på Facebook for et godt stykke tid siden, en ret relevant opdatering, hvor jeg spurgte mine venner om hvad de gjorde når de ikke følte de havde inspiration eller gå-på mod til at udføre noget.

Fik ikke helt så meget respons som jeg havde håbet på, men på den anden side, maks 5% af mine Facebook venner er folk der er iværksættere eller driver forretning :)

(Dette er en skjult hentydning til jeg søger flere folk i mit netværk, som jeg kan henvende mig til, og folk kan henvende sig til mig, smid en besked, hvis du kunne bruge en erfaren PHP-Udvikler i dit netværk :))

Så nu er mit spørgsmål til dig/jer,

Hvad er dit bedste middel for at få inspiration eller motivation til at udføre noget? :)
Mine egne tricks er:
- The Social Network ( Filmen om Facebook )
- Gamle vLog's fra Thorborg ( Morale Boosts )
- Analytics statistik for min side ( Se fremgangen i besøgende )
- Kigge på andre unge iværksættere's projekter og se hvad de har opnået.
Men hvad er dit "hemmelige" trick, til at sparke dig selv i røven og komme igang igen?
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:40

Mads Jürgensen:
selvom vejret nu faktisk er ret så dejligt, er der måske ikke helt så mange på computeren og på Amino :) - Men så kan vi andre jo bare hygge os endnu mere!

Vi har skybrud og tordenvejr inden for 100 Meter så godt vejr ville jeg ikke kalde det :)

Mads Jürgensen:
Hvad er dit bedste middel for at få inspiration eller motivation til at udføre noget? :)

Simon Sinek hans videoer og Lydbog på 7 timer, også arbejde med kunders søgeord og se dem toppe i google, det glæder mig :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 17:43

Emil S:

Mads Jürgensen:
selvom vejret nu faktisk er ret så dejligt, er der måske ikke helt så mange på computeren og på Amino :) - Men så kan vi andre jo bare hygge os endnu mere!

Vi har skybrud og tordenvejr inden for 100 Meter så godt vejr ville jeg ikke kalde det :)

Det jeg sku ked af at høre ^^
Her i Næstved på "SydSjælland" ( Ved ikke lige den præcise definition om vi er øst,vest eller syd :P ),

Har vi egentlig et ret flot vejr, solen skinder, begrænset antal skyer, og kun en smule blæst :)

Emil S:
Simon Sinek hans videoer og Lydbog på 7 timer, også arbejde med kunders søgeord og se dem toppe i google, det glæder mig :)

Åh ja det kunne jeg sku godt forestille mig :) At se ens arbejde har båret frugt er virkelig også noget som kan gøre en glad og få en til at arbejde endnu mere :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:48

man ved er god

man ved at ved samarbejde bliver vi alle stærkere så der er noget af en mål

man ved man kan lære alle hinanden noget , om du er bedre eller dårligere kan man som reglen lære hinanden noget

man elsker lave det man laver , man har et mål med det

man vil gerne øge sit netværk

man laver skriger sin glæde ud når føler trang til det og man kan sagtens smile i en hård tid og når det er værste hjælper man nogle det går dårligere med at hjælpe andre er vigtigt i livet

man er altid positive og glad og tager livet som en  stor gang positive glæde Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:47

Mads Jürgensen:
Det jeg sku ked af at høre ^^

Jeg bor i Vig og er glad for at jeg ikke er på Vig Festival :) Selvom det er hyggeligt.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Her er al den motivation du har behov for

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 22:46
Tanken om hvilke virksomheder jeg er ved at skabe. At jeg kan sikre folk et godt karriererforløb (har snart de første ansatte). Tanken om hvilke nye muligheder der venter forude med større forretninger.
At finde nogen der har gjort det bedre end mig pt. og så lægge en plan for at slå dem (er ikke god til at tabe...).
Løbe en tur for at blive klar i hovedet og holde fokus på det der er vigtigt for mig. Tale med min kæreste om forretning. Et langt varmt bad er også godt! :-)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:01

Mads Jürgensen:

Jeg arrangerer mit arbejde, så jeg stort set kun laver noget, der er sjovt.
Som nu mit projekt med at komme Danmark rundt i kajak.
Det kan sagtens lade sig gøre - men kun med passion.

Venlig hilsen
Hans

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tony Robbins skrev for noget tid siden på Twitter noget i retningen af, at viljestyrke er midlertidig, og rutine er varigt. De ord har jeg virkelig taget til mig.

Jeg har gjort rigtig mange ting til rutiner. Eks. står jeg op 5:30 hver morgen og tager i fitness center. Det er bare en rutine, ikke noget jeg tænker over. Hvis jeg skulle debattere med mig selv hver morgen om jeg gad træne, ville jeg sjældent gøre det. Derfor er det sat på automatpilot.

Sådan har jeg det også med meget arbejde og mine projekter. Hverdagen kører bare i en rutine, og jeg får derfor tingene gjort. Også selvom jeg måske ikke altid gør det af lyst, men fordi jeg nu engang har besluttet mig for at gøre det, og ved at det bringer mig tættere på mine mål, og har sat det ind i en rutine.

Mvh Carsten

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:07

Min bedste motivation er når jeg er færdig hos en kunde at spørge om de er tilfredse og når de så siger ja, det ser godt ud, så bliver jeg lige en halv meter højere og er super motiveret når jeg skal videre tl næste kunde ;)

Det giver mig et stort klap på skuldrene og giver mig lyst og gnist

/Mikkel

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)