Hej alle, Har lige en god ting vi kan diskutere her på en lørdag, selvom vejret nu faktisk er ret så dejligt, er der måske ikke helt så mange på computeren og på Amino :) - Men så kan vi andre jo bare hygge os endnu mere! Jeg skrev på Facebook for et godt stykke tid siden, en ret relevant opdatering, hvor jeg spurgte mine venner om hvad de gjorde når de ikke følte de havde inspiration eller gå-på mod til at udføre noget. Fik ikke helt så meget respons som jeg havde håbet på, men på den anden side, maks 5% af mine Facebook venner er folk der er iværksættere eller driver forretning :) (Dette er en skjult hentydning til jeg søger flere folk i mit netværk, som jeg kan henvende mig til, og folk kan henvende sig til mig, smid en besked, hvis du kunne bruge en erfaren PHP-Udvikler i dit netværk :)) Så nu er mit spørgsmål til dig/jer, Hvad er dit bedste middel for at få inspiration eller motivation til at udføre noget? :)
Mine egne tricks er:
- The Social Network ( Filmen om Facebook )
- Gamle vLog's fra Thorborg ( Morale Boosts )
- Analytics statistik for min side ( Se fremgangen i besøgende )
- Kigge på andre unge iværksættere's projekter og se hvad de har opnået.
Men hvad er dit "hemmelige" trick, til at sparke dig selv i røven og komme igang igen?
|
Mads Jürgensen:selvom vejret nu faktisk er ret så dejligt, er der måske ikke helt så mange på computeren og på Amino :) - Men så kan vi andre jo bare hygge os endnu mere!
Vi har skybrud og tordenvejr inden for 100 Meter så godt vejr ville jeg ikke kalde det :)
Mads Jürgensen:Hvad er dit bedste middel for at få inspiration eller motivation til at udføre noget? :)
Simon Sinek hans videoer og Lydbog på 7 timer, også arbejde med kunders søgeord og se dem toppe i google, det glæder mig :)