Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Jacob Becker, det var noget af et kompliment! Jeg håber, du får overvejet muligheden godt og grundigt!
Jeg har selv netop meldt mig til. I må for guds skyld ikke rykke datoen. Og da slet ikke bagud. Men rykkes den frem, så SL-folkene kan lege med, så går den. ;-)
Jeg kan anbefale, at I andre tager endnu et blik på Nikolajs blogindlæg om turen og ser, hvilket web-iværksætter-dream-team, vi er i gang med at line op.
6 tilmeldte, mig selv inklusive, på lige godt et døgn og stor interesse på twitter. Det er intet mindre end imponerende! :-)
Tjaeh. Jeg "mister" også en uge på jurastudiet. En uges skole langt væk fra eksamener burde ikke være dét, der holder dig tilbage fra en sådan oplevelse. ;-)
Hej Nikolaj, er det et must, at "KUN" være interesseret i internet start-ups o.lign? - eller hvordan er det i henhold til det, Det vækker helt klart min store interesse, da jeg har det økonomiske råde-rum, og hellere end gerne vil udvide mit netværk med en masse andre interessante iværksættere :o)