Jeg er ny i forum - så tilgiv mig hvis jeg får skrevet om et emne i en forkert folder. Jeg er blevet kontaktet af et firma der ønsker at reklamerer på min hjemmeside og på det site jeg har for svært overvægtige. Og det er jeg faktisk interesseret i. Men kender nogen til sådanne aftaler og hvad prisen evt kunne være? Jeg kan sige at min private hjemmeside ses at ca 400 mennesker om ugen.
Uanset hvilken pris, I ender med at aftale, så er det vigtigste, at deres produkt er ægte, fungerer, er dokumenterede mv.
Der er visse leverandører af diverse slankemidler, som efter en tur i DR''s Kontant er ved at blive drevet så langt væk fra de normale salgskanaler, at jeg sagtens kunne tro, at det var denne type virksomhed, der har kontaktet dig.
Hvis du indgår en aftale med en sådan type virksomhed, så vil du øjeblikkeligligt miste troværdigheden overfor dine besøgende.
Du må meget gerne sende mig en PM med virksomhedens hjemmesideadresse, hvis du har brug for en uvildig vurdering.
Kære Madame Tak for info på PM. Jeg vurderer dem som værende meget seriøse, så der er "GO" herfra. Vedr. Prisen, så er her lidt at regne på: Her er min vurdering ud fra de få informationer jeg har til rådighed: Hvis virksomheden tjener 1000,- pr kunde, så er det rimeligt, at du får 100 kr. for hver kunde, som du er årsag til. Da deres produkt er rimeligt målrettede til dine besøgende, er det ikke urealistisk, at de får 2% som kunder af dem der klikker sig ind på hjemmesiden. Derfor har hver besøgende, som du sender til dem en værdi på ca. 2 kroner. Venlig hilsen, Christian
I forlængelse af Christians besvarelse, vil jeg bare sige, at du nok skal fastsætte en FAST pris, og ikke en klikpris.
Nu kender jeg ikke din side, og/eller dine kliksatser - men regn en fast pris ud derfra.
Grunden til, at jeg siger dette, er fordi at jeg ikke tror du (så længe det er en privat side - som du kalder den) selv kan regne ud, hvor mange kliks der leveres.
Så det er bedre for dig og for køber at I har en fast pris :)