Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil høre jeres mening

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Jeg er ved at opsætte hjemmesiden Findfestival - men er i tvivl om hvordan jeg skal gøre det, og hvad der vil være mest brugervenligt, og derfor vil jeg høre jeres mening. 

Jeg vil gerne have at brugeren kan tilføje festivaler og musikkunstnere. Men vil det være nemmeste at de opretter en bruger, og derigennem kan tilføje dem. Eller vil det være nemmere bare at have en form, hvor de kan tilføje de forskellige oplysninger, altså uden at oprette en bruger?

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:26

Det ville selvfølgelig være nemmest at man ikke behøver at oprette en bruger, men ved at oprette en bruger bliver det mere professionelt. Det er ikke bare 'hvem som helst' der kan oprette en festival, men virkelig nogen som har interesse i det. 

Eller fint site, kan godt lide kalenderen på forsiden. Dog syntes jeg, at overskrifterne der vises halvt ser lidt mærkelige ud. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30

tilføje bruger vil jeg klart sige er det bedste det giver siden en mere professionelt side  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:26

WPMaker.dk:

Hejsa :-)

Jeg er ved at opsætte hjemmesiden Findfestival - men er i tvivl om hvordan jeg skal gøre det, og hvad der vil være mest brugervenligt, og derfor vil jeg høre jeres mening. 

Jeg vil gerne have at brugeren kan tilføje festivaler og musikkunstnere. Men vil det være nemmeste at de opretter en bruger, og derigennem kan tilføje dem. Eller vil det være nemmere bare at have en form, hvor de kan tilføje de forskellige oplysninger, altså uden at oprette en bruger?

Som andre siger, vil jeg helt sikker vælge at man skal oprette sig som bruger inden. Det giver et mere professionelt indblik på siden og folk tager det mere seriøst. - De vil nok også komme til at fungere bedre, hvis brugeren ønsker at rette sit indhold.

Mvh Simon Andersen 

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:21

Jeg mangler umiddelbart at fange hvad budskabet er og se hvorfor jeg skal bruge siden. Hvad skal få mig til at komme tilbage til siden? Er der tænkt i at fange folk fra festival branchen og evt. fra musik branchen for at give brugeren en merværdi.

Det er måske mere en slags affiliate/SEO løsning som skal kunne give en værdi for festivalerne der er stor nok til at lægge penge for det?

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 09:52

Fint initiativ.

Siden er meget sort.....

Når du så samtidig bruge en lys grå til div. tekster bliver det næsten håbløst at læse!

"Copenhagen Jazz Fes..."..... Enten skriver du det hele, eller dropper "festival". Halve overskrifter ser sjusket ud!

Stavekontrol, grammatik... delte ord som skal være ét....

Få nogen til at læse korrektur, eller smid det igennem en stavekontrol i Word - som ikke fanger alt, men dog er bedre end ingenting!

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 20:50

Hej :)

Mange tak for jeres svar, og beklager det sene svar.
Jeg vil kigge på jeres råd, og få redigeret det i foreslår.

Jeg har nu prøvet at lave et eksempel på bruger oprettelse og et på en form - og jeg vil høre om der er en venlig sjæl, der lige vil prøve det igennem og sige hvad han/hun foreslår som det nemmeste og mest brugervenlige. 

Dette vil være eksemplet på formen, hvor man blot skal udfylde feltene: http://www.findfestival.dk/tilfoj-musiker/ 

Og her er eksemplet på, hvor man skal oprette en bruger: http://www.findfestival.dk/tilfoj-festival/ (tænk ikke på designet på denne side, det skal nok laves mere professionelt). 

Men i skal bare sige hvilken løsning i synes der er den bedste :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)