Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min første blog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 12:07

Jeg synes det er flot at du prøver, at skabe noget, du kan være stolt af. Og skal nok prøve ikke at være for hård i min kritik.

Hvad er dit formål med en "Download Blog"?

Hvad håber du at opnå med en såkalt "Download Blog"?

- Hvad med materiale som er  kopi-beskyttet? Sidder du selv og sortere det fra?

Hvorfor bruge PRÆCIS DIN side? Hvad skildre dig ud fra de andre link-samlinger der findes på nettet?

At du vælger et hosted WordPress løsning, kan jeg være skeptisk overfor, men fred være med det.

Din side virker ikke unik, designet får mig ikke til at tro din side er seriøs, tema'et eksistere på et hav af sites.

Ikke desto mindre, er det fedt at se, du tager initiativ til at skabe noget, men download-sites, findes der et virkeligt stort antal af, og det er et svært marked at skal ind på, og det tager LANG tid at blive populær med en sådan tjeneste. Håber ikke du tager de ting jeg har skrevet på den forkerte måde. Det er konstruktiv kritik jeg kommer med. :)

Fortsæt dit gå-på mod og det skal nok lykkedes for dig. :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 12:16

ja tager ikke noget så tungt :) bare rolig det er mit alle første og er seriøst dum til at lave hjemmesider har intet forstand på deet overhoved så syndes selv det er ok en start og være. skal lige lære det først jo og skal lige ind i det. unikt nej det kan man ikke sige men skulle se om jeg kunne finde ud af det nogle lunde. og det gik okay syndes jeg forhold til jeg har lavet hjemmesider på gratis site som slet ikke er seriøst. og det er bare for at øve mig. og der var en flink gut der gav mig et link til dette site så jeg kunne komme lidt videre. og det skal han have tak for. så nu skal jeg bare øve mig på det ikke andet. hvis det skal være mere seriøst så skal jeg få en til at lave det for mig. så det ikke ser sådan ud men da jeg er på kontanthjælp nu er der ikke meget og gøre godt med. så man må jo starte et sted forsat god wekkend ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:03

dette her mangler på siden

• hvad er formålet med bloggen ?
  • om jer side
  • kontaktsiden
  • mangler indhold over alt på siden
  • social medier på siden
  • en god titlen på siden udnyt google viser op til 70 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:31

ja men er ikke skrap til sådan noget. så skal bare øve mig jo eller få en til at lave det. man bliver nød til at starte et sted for at komme til et andet sted. øver mig bare og ser hvordan det går man lære vel af sine fejl vil sige hvis jeg skal lave en ha en rigtig hjemmeside bliver jeg nød til at få den lavet da det skal være kvalitet. i stedet for det her halløj

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:32

men har bare ikke råd til en hjemmeside da det er unikt design i 3d der skal laves og koster kassen og tingne skal først være parat til det da jeg også arbejder med det så har nok og se til

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:43

Det er ikke saa meget at sige...... :b

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:58

hehe nej vel men prøver mig frem og lære af mine fejl sådan er det. kan slet ikke finde ud af sådan noget skal ha det lave af en rigtig programør når der er penge til det

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 19:16

kigger:
hehe nej vel men prøver mig frem og lære af mine fejl sådan er det. kan slet ikke finde ud af sådan noget skal ha det lave af en rigtig programør når der er penge til det

Bare det at du har lavet den side, er du nået længere end mange andre. Det tager ca. 10.000 timer at blive rigtig god til noget og alle starter fra 0, så jo mere du arbejder med det jo bedre bliver du.

Mit første website var én lang side med sort baggrund, gul tekst, og et animeret @-ikon øverst på siden der drejede rundt - det var for ca. 15 år siden.

I min erfaring er det nemmere at holde motivationen i længere tid, hvis man hurtigt får et 'rigtigt' projekt at arbejde med. F.eks. at du begyndte at skrive noget indhold i din blog og se om du kan få besøgende ind på den. Det er også den måde du bliver udfordret på, fordi du hurtigt vil få erfaring med 'rigtige' problemer.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 22:37

ligepræcis det er helt korekt skal bare knokle der ud af men nu er jeg ikke den bedste til at skrive eller stave derfor kommer jeg ikke meget. indhold på sitet men skal nok komme. kan sagtens skrive en hel masse men uden punktum osv er ikke så god i skolen. men jo knokler på bruger også mange timer på det så syndes det er okay men kode helt fra bunden kan jeg dog ikke i nu men kommer vel nok en dag

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)