Hvad bruger du Amino til jeg bruger personligt selv til at finde svar på de ting som jeg ikke helt er sikker på i erhvervsbranchen og så bruger jeg Amino til at hjælp andre med de ting jeg ved noget om så andre kan gøre brug af min viden
Det må være helt samme for mig - Jeg suger viden til mig i specifikke spørgsmål, prøver at gi igen der jeg ved noget - og holder mig update med andre problemer
Jeg synes kvaliteten i sagens natur er svingende, fra folk der knapt kan skrive rent og ikke kender deres eget problem, til toprådgivere der kan hjælpe -. men samlet set - er det et spændende forum hvor man kan gi og ta - og hvor man bør gi det man nu en gang KAN gi
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Faktisk meget interessant spørgsmål! - Ja gad vide hvad forskellige folk bruger Amino til, vi bruger vil ikke Amino på samme måde alle sammen?
- Jeg bruger Amino til at samle viden og til at få svar på mine daglige problemer inden for IT. Samtidig bruges det vel også som "reklame" til mit site, idet det er mit logo og står i min signatur.
- Bruger også Amino til at hører om andre folk projekter og af ren nysgerrighed vide hvad de går og fumler med :)
Er mest den person der godt kan lide at diskutere koncepter og ideer igennem (dog ikke noget jeg vil videre med! Er bare en interesse ligesom folk diskutere Mythbuster W/E) men synes folk har en kedelig tendens til at komme med sarkastiske kommentare eller den standard "Der findes jo allerede." tja, Facebook var jo langt fra nyt og revolutionerende, Pointshop var også langt fra nyt og allerede i den tid var der en masse af de sider i forvejen osv. Har dog fundet ud af de udenlandske sider er meget mere åbne for så'n nogle diskussioner.
Har dog mest set Amino mere egnet til folk med webshops, SEO, affiliates sider, jura/revisor rådgivnings forum så samler lidt viden der.
Bruger Amino til at blive klogere på mange forskellige områder. Amino er fyldt med eksperter og hjælpsomme folk - det gør det til et fantastisk community at suge viden til sig.
Og så er det er jo bare et plus at man kan give noget tilbage, ved at hjælpe andre iværksættere med at komme igang med deres forretning.
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk