Hermed en lille rundspørge. Jeg håber i har lyst til at deltage. Jeg står med 150m2 nyrenoverede lokaler og siden forrige måned har jeg pønset lidt på at lave det til et kontorhotel. Jeg sidder i den anledning og grubler lidt over likviditets og driftsbudgetter til et potentielt kontorhotel 30 min fra Hovedbanegården med tog. Lokation har egen parkeringsplads. Ligger 100 meter fra Metro st og i fuldstændig nyrenoverede lokaler, samt direkte op til lokalt indkøb. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at høre fra jer Aminoer, hvad der skulle til før i ville gå ud og leje kontorhotel, og hvad der har afskræmt jer fra at gøre det, de gange hvor i har opsøgt muligheden. Byd endelig ind, jeg vil gerne have så meget inspiration som muligt til en seriøs Nice-to-have og Need-to-have liste. Alt lige fra The-varianter til networking mæssig sammensætning af forretnings nicher. Der er selvfølgelig en lang række elementære ting der er attraktive i et åbent kontorhotel for iværksættere, men jeg vil lade den stå åben for gode inputs. Fyr løs :) Hvilke ting skal vi tilbyde før det er attraktivt for dig ? |
Regus er verdens største udbyder af flexible kontor løsninger, find dit nye kontor lige her.