Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til SEO

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg kunne godt tænke mig at selv at lærer at bygge SEO op min hjemmeside, men som jeg læse mig frem til her det var at title og h1 eller h2 tages skal være det sammen!? er det rigtigt forstået?

omkring keywords skal jeg ikke forny det på hver side eller skal jeg forny det på hver side?

omkring description er det kun for en side eller ligesom keywords at jeg skal skrive noget nyt hver gang på ny side? og samme stadig er på hjemmeside altså tekst :) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:56

Hej Jesper

Gode spørgsmål, h1 og h2 tags skal bruge som hvis du skriver en stil i skoleopgaven. h1(Hoved overskrift) osv. Det er for at du har en vi struktur på din hjemmeside. Det hjælper google..

Dine keywords skal indgå i din tekst på den givende side, normalt med en keywords density på 1-3%

Meta title og Decription skal laves på alle sider. Det er som du bliver set udefra i google SERP. Meta Keywords bliver f.eks brugt til intern søgemaskine men ikke til at ranke på google med.

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:04

Hej Email

Tak for du synes det, for nu vil jeg gerne lærer SEO. og bliver god til det.

omkring h1 og h2, Søgemaskinerne kan godt lide sider der er overskueligt formateret, lidt ligesom en avisside? er det rigtigt forstået?

Hvor meget af min keywords skal der være af tekst? normalt med en keywords density på 1-3%.. det er da godt nok ikke så meget igen da.. :) 

Omkring det sidste som du skriver forstået jeg ikke lige helt, det er nok også pga at jeg er meget ny inde for det område..

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:09

jesper:
omkring h1 og h2, Søgemaskinerne kan godt lide sider der er overskueligt formateret, lidt ligesom en avisside? er det rigtigt forstået?

Korrekt.

jesper:
Hvor meget af min keywords skal der være af tekst? normalt med en keywords density på 1-3%.. det er da godt nok ikke så meget igen da.. :) 

Den må gerne være mere jeg plejer bare at holde min mellem 1-3%

jesper:
Omkring det sidste som du skriver forstået jeg ikke lige helt, det er nok også pga at jeg er meget ny inde for det område..

Du kan se et indlæg jeg engang lavede om det her, det er en fuld guide: http://e-sorensen.dk/brug-af-meta-tags/

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:14

Hvis jeg har skrevet noget tekst f.eks. som det her

hvor meget vil du så tag?

Køber du eller forny brugere så skal du husk at det inkl. moms. i den pris som du køber for.,

vil du skrive mere eller vil du bare tilføj det til description ?

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:25

Du skal ikke tage noget fra din side, jeg synes personligt den skal være unik. Du skal skrive en salgstekst på under 165 tegn.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:35

Okay, så skal bare finde på noget som jeg mener at kun være et godt søg ord som kunde kigger efter eller hvad?

omkring title har jeg skrevet siden

her tror du det vil være godt eller hvad man siger

<title>xxxxxx.dk | Danmark bedste infomation side</title>

grunde til at jeg skriver xxx i stede for hjemmesidenavn det er pga at jeg gider ikke have den ligge her på amino og kommer på google eller ligne, eller er det dårligt still eller hvad?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:39

omkring description skal jeg bare lade tekst gå igen og igen på hver side, eller skal jeg skrive noget nyt på hver side?

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:40

Lad os antage du sælger Sødmælk, så husk at indkludere dit vigtigste søgeord i starten da søgeord i title hjælper på ranking. eks:

<title>Sødmælk - Smagen af dejlig sommer, nu med kalk</title>

Kan du følge mig? :-)

jesper:
Okay, så skal bare finde på noget som jeg mener at kun være et godt søg ord som kunde kigger efter eller hvad?

Ja f.eks hvis søgeordet de skriver indgår i din decription, vil den blive "bold" og de vil blive mere fokuseret på din tekst.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:41

jesper:

omkring description skal jeg bare lade tekst gå igen og igen på hver side, eller skal jeg skrive noget nyt på hver side?

Nyt på hver side. En tekst der forklare hurtigt omkring siden.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)