Vi er i TakeTwo ved at klargøre en bud på en hjemmeside for en lidt større international non profit organisation . I udbudsmaterialet er der udtrykt ønske om søgemaskineoptimering, en ydelse som vi ikke selv levere. Derfor er vi på udkig efter en samarbejdspartner helt konkret til dette projekt og på sigt også til andre kunder som efterspørger ydelsen. Jeg kan ikke lige gennemskue hvor meget af sådan et udbudsmateriale der er følsomme oplysninger, så jeg vælger ikke at offentliggøre noget i denne tråd. Hvis eventuelle samarbejdspartnere skriver i tråden, sender mig en PM eller skriver mig en mail (psj@taketwo.dk) så skal jeg sende kundens navn, nuværende hjemmeside og en list af søgeord retur (har ikke en fuldstændig liste endnu, men de er forespurgt). Måden jeg gerne ser dette forløbe på er at vi får en række henvendelser, jeg sender de fornødne oplysninger og derefter modtager jeg eventuelle priser og løsningsmodeller (altså er det en engangs opdatering, eller skal det være med løbende optimering og hvad der eller skulle kunne være). Jeg ser gerne at der i vores budmateriale bliver præsenteret flere forskellige modeller i forskellige prislejer, så kunden bliver præsenteret for lidt valgmuligheder. Mvh Peder P.s. Hvis der bliver gjort nogle overvejelser om hvorvidt firmaerne skulle optræde som underleverandører til os, eller om i selvstændigt ville have kontakt med kunden, ville det nok heller ikke være så dumt. |
Michael deMiB.. længere er den vidst ikke