Hej Alle sammen. Først og fremmest vil jeg lige sige hej til jer alle sammen, det er mit første indlæg herinde. Jeg har læst lidt frem og tilbage herinde igennem det sidste års tid, da jeg gerne vil starte egen virksomhed. Jeg har sammen med en kammerat fået en super fed mulighed. En af vores venner har flere websites i asien (fortrinsvist Indien) med masser af trafik (blogs m.m.), som der skal reklameres på. Han har ikke selv tiden til at finde folk / firmaer der vil eksponeres på det asiatiske marked, og han har derfor tilbudt os et samarbejde hvis vi kan finde kunderne der skal have reklamer på hans sider. Det vi gerne vil vide noget omkring er, hvordan vi finder kunderne (på en anden måde end bare at tage en liste med telefonnumre og ringe fra en ende af). Er der nogle bureauer eller lign. der ansættes af firmaer til at reklamere for dem, som vi kan formidle vores reklameplads til? Eller skal vi gå direkte til firmaerne selv? Er der nogen steder vi kan læse op på hvilke firmaer der gerne vil ind på dette marked eller hvem der har brug for mere eksponering? Jeg ser frem til at høre fra de erfarne mennesker herinde. Med venlig hilsen Joakim |
Hvad sider er der tale om? :)