- Du skal have tusinde tak Henning! |
Takker ;) Det lyder helt vildt fedt.
Kunne godt være man skulle overveje at bruge det når det åbner ;)
- Du skal have tusinde tak Henning! |
Takker ;) Det lyder helt vildt fedt. Kunne godt være man skulle overveje at bruge det når det åbner ;) |
Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.
Fandme lækkert at høre Morten! |
Det lyder spændende, og jeg vil da helt sikkert nortere mig navnet og følge op på jer. Måske i en dag får nogle spændende kurser man bør deltage i :-) |
I må have held og lykke. ..Men jeres valg af navn er helt fatalt. Hvis I ikke har kunne komme på noget bedre, hvorfor har I så ikke ventet med at navngive projektet? Der er stadig 1½ måned til deadline. |
hej, det bliver godt nok spændende at se ;) håber i får succes med det! Hvordan klarer i problemet med de stadig langsomme internetforbindelser i forhold til live instruktører der ska kunne snakke og forklare uden forsinkelser og hakken?? vh T |
Watches inspired by fighter jets
hvad vil det koster om året eller hver kvartal ?? |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Hej Ken. Det lyder som et super godt koncept i har fat i, ønsker jer alt held og lykke herfra !! Har dog et spørgsmål. Kan folk ikke bruge gratis kommunikationsredskaber istedet, såsom skype ? Er dog ikke kyndig i vudering af kvaliteten fra skype til undervisning, men det er jo en anden snak. GL. |
Hvordan finder lærer og lærling hinanden? Hvordan opkræver lærer betaling? |
Forstår ikke lige hvor du vil hen med det citat qazwsxedcrfv?
Hvordan finder lærer og lærling hinanden? Hvordan opkræver lærer betaling? |