Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bare kom med det....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror jeg efterhånden har stiret mig blind på siden og vil derfor meget gerne have konstruktiv kritik af både positiv og negativ art. Siden har været i luften i ca. 8 måneder og har over tiden fået lavet en del ændringer men med nogenlunde samme grafiske opbygning hele tiden.

 

Du finder siden her: www.screenstore.dk

 

Glæder mig til jeres kommentarer, så jeg kan få rettet relevante fejl og mangler, både de store og de små.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bliver lige ganske kort ..


  • Ved produktvisning fatter jeg ikke hvordan jeg skulle ligge varen i kurven. Få lagt en købknap op under der hvor man laver de valg

  • Linket til anmeldelser? Mener den seneste anmeldelse burde bliver vist - hvis der er altså er nogen - hvis der flere kan man så lave et link til at se resten. Ellers skal dette link ikke være der, ingen grund til at give folk en lodning på der er anmeldelser og når man så klikker er der intet

  • Din visning af hvor folk er er kun med understregning, synes ikke dette er særligt tydeligt. Du burde nok gøre det lidt mere tydeligt på en måde.

  • Prisen forsvinder også lidt i produktvisning ude til højre, som om den ikke er vigtig.

  • Gør logoet klikbart så man komme til forsiden ved klik

  • Gør ordet indkøbskurv klikbart i toppen

  • Bestilling - sender I virkelig til alle disse lande? Hvis ikke så begræns listen og lad den måske have valgt Danmark som standard.

  • Gør måske at der er krydset af i at man vil modtage nyhedsbrev

  • Hvorfor skal man oprette en konto med password osv. for at handle hos jer?

  • Ændre hjem til forside

  • Ellers en ganske pæn og informativ shop. I like it.


Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian,

Tak for din uddybende tilbagemelding, jeg har lavet følgende ændringer i forhold til dine kommentarer:


  • Under produktvisning har jeg flyttet købs funktionen så den fremstår tydeligere.

  • Har ændret på muligheden for anmeldelse, så der ikke er disse "tomme" links.

  • Jeg arbejder lige nu med understregning i menuen, skal lige finde en passende grafisk løsning.

  • Prisen er nu fremhævet.

  • Logoet er nu klikbart.

  • Ordet indkøbskurv er klikbart.

  • Ikke relevante lande er fjernet.

  • Nyhedsbrev er nu valgt som default ved oprettelse.

  • Jeg er i gang med at analysere to forskellige PWA moduler, så oprettelse sker automatisk ved køb. Det er jo de samme data der skal bruges begge steder.

  • Jeg har nu fået en forside i menuen.


Kristian, mange tak for dine gode inputs. De har åbnet mine øjne og forhåbentligt forbedret min side en smule.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var så lidt. Godt at høre du er kommet lidt videre. Jeg går udfra du har læst e-pusher? Ellers er der også mange gode råd der.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har læst E-Pusher og har brugt meget her fra både i relation til opbygning, brugervenlighed og design. Men igen tak for dine gode inputs.

Hvis der er andre der har mod på et par kommentarer så kom endelig med dem.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes stadig at købe knappen kan gøres bedre.
Som den står der under "Oprettet ....." så ligner det bare en del af side footeren.
Lav en "rigtig" knap med "Læg i kurv" eller lign. tekst.

 

Måler du på nogen måde hvordan folk bevæger sig rundt på siden, f.eks. med et site overlay i Google Analytics eller lign.

Dette kunne måske give dig et indtryk af hvordan folk bevæger sig rundt og om de bliver fanget af noget "forkert".

 

Jeg er og enig i at det er et flot site og overvejer at købe noget projektor maling hos dig til vores møde lokale.

 

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)