Hej alle! Jeg vil gerne have skiftet mit wordpress theme ud med et nyt, men vil naturligvis helst have det nye site klar, så det kun lige er at swappe det over, og der praktisk talt ikke er nogen down tid. Jeg har idag min hjemmeside liggende på one.com. Jeg forestiller mig derfor at jeg vil lave min nye side på et test domæne jeg ejer, og så flytte hele det nye indhold over på mit almindelige domæne, når sitet er færdigt. Mit spørgsmål kommer så nu: Hvordan hulen gør jeg dette, eller er der en anden metode der er bedre? Jeg er alt andet end teknisk, men jeg håber alligevel at jeg kan klare denne opgave selv, alternativt hører jeg gerne et bud på et pris overslag, hvis du kan hjælpe med opgaven. På forhånd tak, Daniel |
Det giver ikke nedetid at skifte tema. Det kan gøres på 0,1 sek via kontrolpanel -> udseende.
Det vil være en god ide at lave en test side så du kan få sat dit nye tema op som du ønsker. Når temaet sidder i skabet kan du overføre det via kontrolpanelet (kræver du zipper det), eller du kan overføre det via ftp til din nuværende side.
Du er velkommen til at skrive en PB hvis du skulle løbe ind i problemer.