Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra en wordpress side til en anden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Broe Foto Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg vil gerne have skiftet mit wordpress theme ud med et nyt, men vil naturligvis helst have det nye site klar, så det kun lige er at swappe det over, og der praktisk talt ikke er nogen down tid. Jeg har idag min hjemmeside liggende på one.com.

Jeg forestiller mig derfor at jeg vil lave min nye side på et test domæne jeg ejer, og så flytte hele det nye indhold over på mit almindelige domæne, når sitet er færdigt.

Mit spørgsmål kommer så nu: Hvordan hulen gør jeg dette, eller er der en anden metode der er bedre?

Jeg er alt andet end teknisk, men jeg håber alligevel at jeg kan klare denne opgave selv, alternativt hører jeg gerne et bud på et pris overslag, hvis du kan hjælpe med opgaven.

På forhånd tak,

Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 09:30

Det giver ikke nedetid at skifte tema. Det kan gøres på 0,1 sek via kontrolpanel -> udseende.
Det vil være en god ide at lave en test side så du kan få sat dit nye tema op som du ønsker. Når temaet sidder i skabet kan du overføre det via kontrolpanelet (kræver du zipper det), eller du kan overføre det via ftp til din nuværende side.

Du er velkommen til at skrive en PB hvis du skulle løbe ind i problemer. 

 iPhone 6

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Broe Foto Skrevet kl. 09:32

Hej Heine!

Det er mere fordi jeg vil ændre på strukturen, og det nye design giver mange flere muligheder - så jeg forventer ikke jeg kan lave en copy-paste. Derfor tænkte jeg at jeg kunne lave sitet færdigt på et andet domæne, og så flytte det over når det er færdigt?

-Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 09:44

Det kan du også.
Jeg vil anbefale dig at gøre det ved at flytte filerne via FTP og tage en kopi af databasen som du også flytter med over. 

 iPhone 6

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)