Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internship i Málaga

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle .. Jeg har i forbindelse med min uddannelse i professions bachelor indenfor international sales and marketing brug for 3 måneders praktik for et b2b virksomhed ..
Jeg har tænkt meget over Spanien , da jeg overvejer stærkt at flytte dertil efter færdiggørelsen af min uddanne til januar :)
Nogle af jer som kender nogen , eller kunne anbefale nogle virksomheder i området ??

Gorwtrækker at arbejde indenfor Fiskeindustrien , samt spedition.

I denne forbindelse vil jeg høre jer kære aminoer om i kan hjælpe mig med at finde noget at bo i - langtidsleje i min. 1-2 år i benalmadena området :)

Mvh

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:32
Det vil nok ikke være en umulighed at hjælpe, men tror du får mere ud af, at rage derned bo på hotel i 3-4 dage også se på lejlighed i de dage.

Boligerne er som regel med møbler og du kan flytte ind samme dag eller dagen efter mange steder.
Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Skrevet kl. 16:37

Tak for svaret :)
Jeg har fundet et hus i fuengirola :) så det perfekt ..

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:51
Super.. Lækkert område.. Tillykke med det
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 15:00

Det er svært, at finde noget i Spanien for øjeblikket. Specielt, hvis det er et så begrænset geografisk område. Hvor stor en virksomhed, søger du?

Indenfor fiskeindustrien, kunne du måske snakke med nogle danske virksomheder i Danmark, der er flere der har kontorer i Spanien, dog ikke på Costa del Sol.

Kontakt evt. virksomheder fra Hanstholm eller Hirtshals, jeg ved der er en del der eksporterer til Spanien.

http://www.hanstholm.net/adresser/0-0

Der hvor de fleste store virksomheder i malaga ligger er i parque technologico i Malaga.

http://www.pta.es/publico/jsp/home/home.jsp

Tag et kig, det kan være du kan finde noget, men husk der er nok et par hundrede ansøgninger til alle stillinger. Smile

Hvor i Fuengirola har du fundet et hus?

Hvis du har brug for lidt råd og vejledning omkring Fuengirola, så skriv en besked, der kan jeg nok godt hjælpe.

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Skrevet kl. 08:25

Heej :) tak for din henvendelse .. Har fundet et internship med mulighed for ansættelse efterfølgende -- har fundet et hus i det nye område som hedder Reserva del Higueron .. Ved ikk om det sir dig noget .. Nyt og smukt område :)
Det ku være jeg sku tage kontakt til dem i hirtsals alligevel , da jeg ikk har sagt ja endnu .. Ville bestemt overveje det .
Bor du selv dernede , i så fald , hvilke firma Har flyttet dine ting - mangler nemlig et flyttefirma :)

Mvh
Sercan

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:32

jo, kender godt reserva del higueron. Der bor mange danskere. Du får brug for bil, når du bor der.

Er internshippet hos en virksomhed i reserva del higueron?

Brugte scan transport til flytning, men de er ret dyre. Tag et kig på denne facebook gruppe, det er godt nok til køb og salg, men der kan du stille spørgsmål og der er nogle gange folk der kører mellem danmark og spanien og kan tage ting med billigt. http://www.facebook.com/groups/356354957752132/

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Skrevet kl. 14:30

Fedt :)

Ja jeg ved godt jeg skal have en bil , det er langt oppe ;)

Men det fb vil jeg helt sikkert tjekke op på ..

Tusind tak for dine råd, jeg kigger li nærmere på det senere :)

Ha en god dag ..

Mvh

Sercan Arslan

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:14

Hej Sercan... 

Fandt du internship i spanien.. jeg er under samme uddannelse som dig.. kan du give nogle råd ?? mvh Jiji 

Fra Vodskov
Tilmeldt 12. Oct 11
Skrevet kl. 15:42

Hej jiji ,
jeg fandt et par steder i malaga omegn men valgte ikke at tá imod tilbuddet , da jeg efter samtale med de forskellige virksomheder kunne forstå at de forskellige arbejdsopgaver jeg skulle beskæftige mig med ikke var relateret til uddannelsen og de mere eller mindre søger "slaver" til at lave desk research - som jeg personligt ikke kunne basere min bachelor på, så valgte derfor at gå i praktik i min egen virksomhed og gik op og fik 10 så det var sku ganske fint :) men du er velkommen til at stille spørgsmål på pb hvis du har brug for hjælp osv ;)

Mvh
Sercan A

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)