Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbrugerundersøgelse: Festivaltelte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af min tidlige afstemning vil jeg gerne høre jer hvor mange penge i bruger på et festivaltelt når i tager afsted på den årlige festival?

Forbrug på festivaltelt?

• 0-400kr (57,1%)
  • 400-600kr (14,3%)
  • 600-800kr (0%)
  • 800-1000kr (14,3%)
  • 1000-1500kr (0%)
  • >1500kr (14,3%)
  • Totalt antal stemmer: 7

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:25

Er der ikke nogen der kunne hjælpe med at give mig et overblik?

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:46

Så har jeg afgivet min stemme. Jeg er ikke den ivrige festival deltager så vil ikke personligt give mere en 600 kr.

Kom til at tænke på, istedet for at spørge her inde hvilke pris intervaller folk foretrækker, kunne man også forsøge sig på en random festival. Hvor meget har du brugt på et festival telt?  Hvad var det vigtigste for dig ved køb af teltet?. Man kan sige at du rammer målgruppen rimelig præcis ved den metode.

Afhængig af hvor meget man vil gøre ud af det, kunne der laves forskellige statisikker på resultaterne som udover brugbar viden, sikkert også kan bruges til et marketing stunt på hjemmesiden eller whatever :)

god held med det hele

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 01:45

Kristian Hansen :

Så har jeg afgivet min stemme. Jeg er ikke den ivrige festival deltager så vil ikke personligt give mere en 600 kr.

Kom til at tænke på, istedet for at spørge her inde hvilke pris intervaller folk foretrækker, kunne man også forsøge sig på en random festival. Hvor meget har du brugt på et festival telt?  Hvad var det vigtigste for dig ved køb af teltet?. Man kan sige at du rammer målgruppen rimelig præcis ved den metode.

Afhængig af hvor meget man vil gøre ud af det, kunne der laves forskellige statisikker på resultaterne som udover brugbar viden, sikkert også kan bruges til et marketing stunt på hjemmesiden eller whatever :)

god held med det hele

tak for hjælpen :)

Jo jeg ville få et godt indblik i at spørge direkte på festivalen, evt. gå rundt og tage notater af en masse telte for at finde niveauet og favorit mærker :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)