Hvem vil tjene penge på at hjælpe mig med Summasumarum?
Tilmeldt 30. Dec 11
Shoo
Fra
csc keramik
Skrevet
11-07-2012 kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg er nybegynder i summasumarum - har et lille behov - og gør det selv - det går ok indtil videre. Men jeg har nu en masse spørgsmål - så jeg vil gerne betale mig fra at få noget kyndig hjælp til momsregnskabet og andre småting.
Er der nogen eksperter i summasumarum og bogføring derude som vil gide at hjælpe - så jeg kan blive selvhjulpen fremover?
Jeg gider ikke at gå på et laaangt kursus for at høre om lønregskaber etc. da mine behov endnu ikke er så avancerede.
Jeg er keramiker og har ingen ansatte - endnu.
mange hilsner
Christina
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
sponsorplay
Fra
MobilTjek
Skrevet
11-07-2012 kl. 16:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar
Tilmeldt 30. Dec 11
Shoo
Fra
csc keramik
Skrevet
11-07-2012 kl. 17:00
Svar
Ja, det er netop det med et kursus jeg helst vil undgå- sidder tit tilbage med en masse uafklarede spørgsmål, da det tit går meget hurtigt. Har været på nogle infomøder på regnskabsskolen - som er helt fine - men jeg har brug én til at hjælpe mig - her foran min egen skærm :)
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Hej Christina,
Arbejder for mindre virksomheder med rådgivning og økonomistyringsopgaver herunder bogføring - Kan godt give dig lidt hjælp dermed!
Send mig en mail så vi kan aftale detaljerne!
Svar
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Maelstrom
Skrevet
11-07-2012 kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Tag evt. fat i Anette Sand fra netop Regnskabsskolen. Hun har tidl. hjulpet mig med coaching 1on1 via telefonforbindelsen. Ved dog ikke om hun har tid, men 2-3 sessioner og jeg er stort set selvkørende nu!
Svar
Tilmeldt 30. Dec 11
Shoo
Fra
csc keramik
Skrevet
11-07-2012 kl. 17:25
Svar
Tak :) Det var også sådan noget jeg tænkte - jeg prøver om hun stiller op til den slags.
Svar
Tilmeldt 30. Dec 11
Shoo
Fra
csc keramik
Skrevet
11-07-2012 kl. 17:34
Svar
Hov - overså din besked - jeg skriver til dig:)
Svar
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
AP
Skrevet
11-07-2012 kl. 18:20
Svar
Findes der ikke nogle bøger, som man kan købe evt?
Svar
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Christina,
Du kan også komme et godt stykke ved at stille dine spørgsmål her i Amino - der er allerede mange af slagsen - prøv at søge på Summa her så får du en række op.
Måske dine spørgsmål klares der!
Svar
Tilmeldt 30. Dec 11
Shoo
Fra
csc keramik
Skrevet
17-07-2012 kl. 11:06
Svar
Tak alle, jeg vender tilbage - har muligvis fået en aftale med regnskabskolen om enetime.
Svar