Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig overnatning nær centrum i London. Kender du et godt sted?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

To unge studerende er på vej til London i morgen, men har endnu ikke fundet et godt og ikke mindst billigt sted at overnatte.

De vil gerne bo så centralt som muligt og skal have 4 overnatninger.

De er ikke så meget for tanken om sovesal, men ellers er de friske på (næsten) alt. Dog inden for kort afstand af centrum.

Har du erfaringer med billig overnatning nær centrum, vil jeg/vi være super glad for at høre din erfaring :-)

Mange hilsner Miriam

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Miriam Frank:

Hejsa.

To unge studerende er på vej til London i morgen, men har endnu ikke fundet et godt og ikke mindst billigt sted at overnatte.

De vil gerne bo så centralt som muligt og skal have 4 overnatninger.

De er ikke så meget for tanken om sovesal, men ellers er de friske på (næsten) alt. Dog inden for kort afstand af centrum.

Har du erfaringer med billig overnatning nær centrum, vil jeg/vi være super glad for at høre din erfaring :-)

Mange hilsner Miriam

Hej Miriam

Hvad er billigt?

søg på Youth Hostel

DA jeg var i London for nogle år siden for at arbejde, så startede jeg på Youth Hostel - det var typsik 4 personers værelser, men der er også 2 personers værelser nogle steder. 

Desto længere du kommer fra centrum desto billigere.

Alternativt, så er der Det Danske KFUK i Nordlondon - jeg mener metro stationen hedder Finchley Road. Det er i et kvarter hvor der bor mange af de mere velhavende, og ligger ca 10 min med subway fra Picadelly Circus. 

Det er et dansk sted hvor der vist typisk bor 30-40 ugen danskere på 4 mands værelser, men de har også 2 mands værelser. Det er i øvrigt super fedt at få et kendskab til andre danske unge - jeg kan huske at nogle af de fedeste byture var når vi var 20 danskere afsted :))

Hilsen Morten

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 18:54

Nu har de unge mennesker brugt flere dage på nettet uden at finde noget.

Og vupti! efter 5 min. på Amino var det problem løst.

Tusind, tusind tak for hjælpen Yes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)