Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig til bedre SEO!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 14
Fra  HM-Solutions Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forklaringen Emil. 

Jeg kan så forstå at samme sætning der indeholder gode keywords, ikke bare kan duplikeres, for at skabe mere traffik.

Emil Blücher:
Du benytter selvfølgelig helt automatisk ord i tilknytning til dit søgeord i dine tekster, som sender signaler til Google om hvad teksterne handler om. Men det er ikke det samme som at målrette siden de "ekstra" ord som du bruger til at forklare om dit søgeord.

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstå. Keywords skal omhandle tekstens indhold i få ord, men hvad mener du med ekstra søgeord? 

Hvis vi tager båd eksemplet igen, kan et supplerende keyword være knob, ror, osv. (hvis emnet handler om sejlads)?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:49

rehan09:
The Art of SEO 2nd edition

Nej desværre har ikke læst. Kunne være jeg skulle. Man kan kun blive klogere.

rehan09:
Hvad menes der præcis med dette? I mit hoved lyder det som alm. kvalitativt indhold, der linker internt eller eksternt, ikke for SEO's skyld, men for emnets skyld?

At du opretter noget indhold som folk ØNSKER at linke til. Noget bestemt af en vis kvalitet.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Jul 12
Fra  HM-Solutions Skrevet kl. 10:50

Okay, jamen så er jeg jo på rette spor:)

Tilmeldt 10. Jul 12
Fra  HM-Solutions Skrevet kl. 17:02

Jeg kom til at tænke på hvorledes man finder relevante keywords til en side. Jeg er med på at der skal være forskellige keywords pr. underside, men er det bedst at satse på konverterbare keywords, f.eks. flere ord i en sætning, eller enkelte ord?

Hvis jeg nu skulle finde ud af om jeg har problemer med synet, og jeg så går ind på Google og skriver: "Synstest" eller "problemer med synet", vil disse ord så ikke være bedre at lægge ind som keywords på sin index side, istedet for "syn", "test" og "problemer"?

Jeg har prøvet at bruge AdWords til at se hvor mange søgninger der er på bestemte ord, men jeg synes ikke at det virker så godt. De fleste keywords med 1 ord, fanger den, men bestemt ikke sætninger. Bliver dette ikke brugt?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)