Hej Jeg har tidligere skrevet om at jeg har søgt om tilladelse til virksomhedsdrift som mindreårig og ja, jeg er blevet godkendt her i sidste uge. Jeg er nu igang med at etablere regnskabsprogram mm., men jeg kom til at gruble over, hvor man bedst finder kunder. Jeg har et lille netværk allerede og udvider det til tider, når jeg tager til arrangementer, men det kan jeg jo ikke hele tiden gøre. Mit netværk er desværre så lille, at jeg ikke tror jeg kan fiske nogle kunder frem der, så jeg skal lede efter nogle. Jeg ved der er andre IT-konsulenter her på Amino, så jeg vil lige spørge til råds om hvor I får jeres kunder fra. Jeg er gladest for projekter, der ikke er alt for store, simpelthen fordi jeg har et gymnasie at passe ved siden af. (Bare lige så I ikke refererer til en løsning med kæmpe projekter, hehe). Håber i kan give mig nogle tips til at finde kunder :-) Mvh. Niclas |
Opstart er altid svær. De bedste kunder kommer fra henvisninger fra andre kunder der har fået en god oplevelse, service og et godt produkt. Giv altid lidt ekstra hvis muligt.
Men de skal jo i hus først.
Lidt ideer.
Facebook
LinkedIn
Twitter
Google Adwords
Facebook reklame
Seo optimering af din hjemmeside
Lad familie og venner dele dit visitkort/flyver ud til evt relevante kunder som de kender
Håber det hjælper lidt :)