Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus - betaling pr måned?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er det bare mig, eller er det ikke muligt at betale pr. måned i stedet for 3 måneder.

Fordi burde man så ikke skrive at det koster 297,00 DKK for 3 måneder i stedet for 99kr for en måned?

Nu er det også muligt at det bare er mig der er blind og ikke kan finde ud af det dog ;)

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 13:50

Som jeg har forstået det, er det 99,- for første måned, derefter betales der 99/måned for 3 måneder af gangen. Jeg ser ikke noget problem i det... :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Hej min ven!

Du køber bare for 99,- og så afmelder du Amino Plus bagefter. Så skal du ikke betale de 299,-

Men jeg kan klart anbefale Amino Plus og jeg køber altid 3 måneder af gangen! :-)

Ha' en super dag! 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:51

Første mdr er til 99,- og derefter trækkes der for 3 mdr af gangen, nej det er ikke særlig tydeligt hvordan det hænger sammen

Jeg var selv i tvivl da jeg bestilte i sidste uge ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52

Du kan kun betale for en måned første gang (prøvemåned). Herefter køber du tre måneder af gangen.

Det står klar og tydeligt når du kigger på plus siden.

Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 14:05

Okay, jamen så er det jo tydeligvis fordi jeg tidligere har været plus medlem - my bad!

Synes dog det er ærgerligt man skal lave den begrænsning, ellers havde jeg købt medlemskab "as-we-speak". Jeg ved godt beløbet ikke er svimlende, men synes alligevel ikke jeg vil smide 3 måneder i det lige nu - så det må jeg bare lade ligge og se om det bliver relevant en dag.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:07

DrupalEksperten:

Okay, jamen så er det jo tydeligvis fordi jeg tidligere har været plus medlem - my bad!

Synes dog det er ærgerligt man skal lave den begrænsning, ellers havde jeg købt medlemskab "as-we-speak". Jeg ved godt beløbet ikke er svimlende, men synes alligevel ikke jeg vil smide 3 måneder i det lige nu - så det må jeg bare lade ligge og se om det bliver relevant en dag.

Du kan få en måned for 50 kr. lige her

De bedste hilsner

Martin
Tilmeldt 10. Aug 10
Skrevet kl. 14:13

Jeg har luret det af at man blot kan afmelde abonnementet nu - og altså kun betale eksempelvis 62,50 DKK som det du linker til Martin.

Tak for svaret :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:14

DrupalEksperten:

Jeg har luret det af at man blot kan afmelde abonnementet nu - og altså kun betale eksempelvis 62,50 DKK som det du linker til Martin.

Tak for svaret :)

Ja det kan du da :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 14:16

Hvis du alligevel vil fortsætte med at være medlem hvorfor så ikke købe for et år og spare lidt penge?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)