Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en programør til samarbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

har en lille ide om et lille samarbejde du vil få 10 procent af min enkomst. Når der dukker sådan en op det bliver startet fra 0 kr men forhåbelig nok tjene godt på det

det hele drejer sig om at du skal ændre mit link så det ikke kan spøret der til hvor det bliver uploadet fra så det bliver downloadet lige fra hjemeside men ikke hoppe til upoadet stedet og downloadet der fra

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:40

Hej.

Det er det tredje indlæg du har skrevet i dag omkring den samme problemstilling. Jeg forstår stadig ikke helt hvad det er du vil have, men prøv at lade vær med at spamme forummet som en start og forklar bedre hvad det egentlig er du søger.

Tilmeldt 19. Jun 12
Skrevet kl. 12:46

hvis du selv downloader i ny og næ og gør det gennem. torrent det er det jeg mener med det at linket ikke førere hen til hvor de uploader

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:23

Så du søger en programmør der vil arbejde gratis - og hvis det så bliver til noget, kan man få 10% af indkomsten, mens man laver så godt som 100% af arbejdet. Det bliver nok svært :-)

Tilmeldt 19. Jun 12
Skrevet kl. 10:26

nej slet ikke der skal ikke laves en hjemeside bare nogle små link der skal ændres

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)