Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger leverandører til studietrøjer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Først og fremmest tak for mange timers god læsning på Amino. Det er lærerigt og spændende at følge med i mange af indlæggene herinde. Tak.

Som det fremgår af overskriften, søger vi en leverandør af studietrøjer, der samlet set kan levere ca. 1500-2000 hættetrøjer, t-shirts (både kortærmede og langærmede) og sweatshirts. Vi har et meget stort netværk gymnasieelever som vi vil sælge trøjerne til og vores mål er at have de bedste priser på markedet.

Hvis du er leverandør, kender en leverandør har tips til hvordan vi kan finde en god leverandør eller vil høre mere, vil jeg være meget glad for at høre fra dig!

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:23

Hej, hvad tænker i af kvalitet, indkøbspriser, prints mm. send mail til staals@youmail.dk så vil jeg mere end gerne kigge på det. 

MVH

Aske

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:18

Prøv at hiv fat i Thomas fra http://tex-tryk.dk - de laver massere af studietrøjer i god kvalitet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 20:21

Hej Legarth,

Textil Print er en af de førende trykkerier i Danmark og de er vant til at arbejde med gymnasier og har MEGET konkurrencedygtige priser og bedste kvalitet i både tøj og tryk. Der er ingen ekstra udgifter på farveskifte, individuelle navne, fragt og moms er også medregnet i priserne på siden.

Jeg tror ikke du finder et bedre tilbud :).

Her er et direkte link til deres katalog. Andre modeller kan også ønskes, hvis det ikke rammer netop jeres behov.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:25

Hej Legart

Vi levere mange studie-/års-/skoletrøjer til gymnasium-handelsskoler-universiteter-tekniske skoler osv. med mange forskellige designs.

Er leveringsdygtig i både unisex - herre og dame modeller af både t-shirt (kort- og lanærmet) sweatshirts, hættetrøjer, sporttøj, jakker osv af den bedste kvalitet. Og vi kan levere alle typer i samme farve dvs. t-shirt, sweatshirt, hættetrøjer, sporttøj kan leveres i samme farvenuance ( i 80% af tilfældene) Således at der ikke er store farve forskelle ! 

Hvordan skal leveringen foregå ? skal hver elev have leveret sin "bestilling" direkte eller skal hver klasse have en samlet sending ? Designer klasserne selv trykket ? Skal vi agere som "jer" ved evt. kundehenvendelser (hvis kunden har spørgsmål kan vi svare direkte til kunden - men i Jeres navn -selvfølgelig) Vi har erfaring i at være "underleverandør" og have direkte kundekontakt !  

Smid en mail på : kennbo.grafik@gmail.com med jeres plan og tanker og lad os få et samarbejde i gang - så ALLE bliver tilfredse ! 

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:22

Det vil jeg godt kunne lave for dig :) jeg har også en meget nemt system som vil gøre det nemt for dig at styre dine ordre !
Mvh
Thomas tex-tryk.dk

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01

Jeg er super glad for alle jeres svar - tak for hjælpen.

Kærlig Hilsen,

Zacharias

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)