Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for en native English medarbejder?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola,

En af mine gode venner jeg mødte under et ophold i Berlin står pt uden arbejde. Han skrev derfor til mig for at høre, hvordan situationen er i Danmark, da jeg har talt rigtig godt om landet og det har fattet hans interesse. Jeg lovede ham derfor at forhøre mig i netværket, hvor jeg regner enhver med-Amino med, om der var en dansk virksomhed med behov for en engelsktalende person. 

Kort om dine nye medarbejder

Navnet er Josh, han er først i 20'erne, født i Sydafrika, men har boet i England i 8 år. Vi arbejdede sammen hos Wimdu i Berlin, hvor han altså nu er bosat, men søger nye udfordringer og eventyr. 

Hos Wimdu arbejdede Josh både kort i SEO-afdelingen og ellers i HR. Han var altid en af de mest populære personer på kontoret. Den mand var simpelthen altid glad. Jeg havde tit off-days, hvor jeg tit stødte ind i ham på gangen og jeg vendte altid tilbage med et smil på læben - den mand har god humor. 

Josh er åben for det meste, han vil ganske enkelt blot gerne opleve Danmark som et nyt eventyr. Det er klart, at hans primære force er at være perfekt til engelsk, hvilket jeg tænkte, at mange danske virksomheder ville kunne udnytte. 

Hvis du har brug for en fantastisk gut, der altid kan løfte humøret på kontoret, så send mig en PM og jeg kan bede Josh sende sit CV afsted mod dig.

Cheers,

Føns

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld. Jeg er nu endnu en af de irriterende brugere, der 'bumper' deres egne indlæg - beklager.

Sagen er dog den, at vi/min ven fortsat kigger og jeg tænkte, om der måske var kommet et par nye brugere til her på Amino, der kunne hjælpe. Særligt jobs i Aarhus-området ville være fantastiske! 

God dag :) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)