Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny affiliateside om boligindretning. Ris/ros og gode råd?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søde aminoer! 

Jeg har endelig fået smidt mit første affiliatesite online denne weekend. Jeg har kun lagt 5 indlæg op indtilvidere, og har brug en masse tid på at finde ud af mit tema på Wordpress, finde aftaler osv. Hjemmesiden handler om boligindretning. Jeg har brug SEO-plugin'et, der fulgte med mit WooTheme, og jeg håber, det er tilstrækkeligt. 

Nå, men det drejer sig om www.modehjem.dk. Jeg håber, I vil kigge forbi og komme med lidt feedback herinde! Bl.a. om jeg bør sætte AdSense på og om jeg skal have nogle reklamer ude i siden osv. Jeg skriver i mit eget navn derinde, og derfor ønsker jeg ikke at "spamme" folk med AdSense og reklamer i selve indlægget, men lidt kan jeg måske overveje...

Så har nogle af jer garvede affiliate-mennesker nogle råd til en totalt nybegynder? :)

Mvh. Celia

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 09:40

Ser spændene men faldt lige over en "fejl"

inde på http://modehjem.dk/sample-page/ der bliver overskrifterne lidt voldsomme under din artikel

Ellers så bare igang få en masse ind på siden :)

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46

Hej Celia. :)

Jeg synes, at det ser fint ud. På kontaktsiden går overskriften på de 5 bokse nederst på siden ind over hinanden. Det ser lidt rodet ud.

Mht. adsense kan du godt vælge blot at lave en lille boks i siden af bloggen uden at komme dem ind i selve teksten. Der er en glimrende vejledning på google.dk/adsense

Held og lykke.

Mvh. Anne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49

Nå jo, og så ville det også være en god idé i forhold til SEO at lave din URL. Så den ikke hedder www.modehjem.dk/sample-page/ men www.modehjem.dk/bag-modehjem/ :)

Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 09:59

Tusind tak begge to! Har godt lagt mærke til det med at overskrifterne overlapper hinanden. Det er ikke særlig smukt! Jeg tror, det er en fejl i temaet, så må lige skrive til dem, jeg har købt det ved. Mange tak!
Anne, ja, det har du ret i! Mange tak. Jeg havde bare rettet den sample page, wordpress automatisk laver, og slet ikke tænkt på URL'en!
Det er sent her i Californien nu, så jeg vil sove. Men i morgen vil jeg kigge på de ting, I har skrevet og så lige få det rettet. :)
Igen mange tak! Hvis andre har flere input ville det bare være skønt! :) god dag!

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:28

Jeg synes ikke at det er smart med et engelsk sproget theme til en dansk hjemmeside Huh?

Synes du hjemmeside indretningen afspejler din egen smag for boligindretning? Den er meget sammenpresset.

God arbejdslyst Yes

Ildstarter rådgivning i digital mediekultur og webudvikling

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 10:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oiiiiiiiiiii

Lidt indspark herfra:

- Du kan 'klippe' i dine indlæg, så de fremstår pænere på forsiden: 

- Overvej om du har brug for en så stor header, den fylder godt, når jeg kommer ind på din side.

- Oversæt temaet til dansk. For nogen er det vigtigt og det kan gøres i din 'Editor', men det kan være en smule ubehageligt afhængigt af hvilket tema du bruger og din erfaring med html. Så vær forsigtig før du begiver dig derind. 

- Behøver du have sociale delingsikoner både før og efter dine indlæg? Overvej at slette de øverste - det er sjældent man deler noget man ikke har læst.

- Du bruger voldsomt mange tags. Er de relevante for de besøgende, så er det fint nok, men jeg ville vælge at no-indexe dem af SEO-mæssige grunde. Det kan du gøre nemt med 'Wordpress SEO'-pluginet, som jeg også vil anbefale dig at lære at kende. 

- Under et indlæg er der en 'About the author'-boks. Skriv noget fedt om dig selv og tilføj et billede eller slet den (kan gøres i kontrolpanelet). 

- Du kan gøre dine affiliate-urls pæne med 'Pretty Link' (endnu et plugin) og det er voldsomt nemt. Der kan du også gøre dine affiliate nofollow og tracke kliks. 

- Dit Subscribe to RSS ikon på forsiden leger lidt. Brænd et feed på feedburner.google.com og indsæt det i stedet, hvis du vil have ikonet. 

Held og lykke. Siden er generelt fin og du skriver nogle gode indlæg :) 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:52

META

WARNING missing description
WARNING missing keywords tag
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 15:06

Ser rigtig godt ud :-)

Måske du skulle lave dine affiliate links _blank - så de popper op i et nyt vindue.. Tror det kan gøre der hvor du får kodestumpen fra.

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Fra  Davidsens Skrevet kl. 15:25

Hej Celia

Jeg kan sagtens forstå du forsøger at bruge noget farver og temaer med lidt gang i. Jeg ville nok foretrække noget lidt mere afslappet, så med mindre dette afspejler din stil inden for boligindretning så bør du nok kigge nærmere på det.
Til slut vil jeg sige fedt koncept, bolig indretning er helt sikkert et af de sjovere temaer! Held og lykke med det.

Med venlig hilsen
Lisbeth Davidsen 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)