Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Båd agentur

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Agentur Eksperter

Vi tilbyder nu et Danmarks agentur på et helt nyt båd mærke. Pris mæssigt ligger RIB bådene fra 150 000kr. til 800 000kr, mens de store power catamaraner er helt oppe i 2 500 000kr.

jeg vil meget gerne diskutere hvordan et agentur kunne strikkes sammen i et sådant produkt område. Hvis der er folk der har agenturer på lignene produkter må i meget gerne give gode råd.

På forhånd tak

Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:02

Uha uha....

Det marked er vist fyldt så rigeligt op i forvejen og bådmarkedet lider hårdt p.t. med nedgang i nybådssalget på mellem 30 og 70%.
Hvad er det specielle ved dette agenturs produkter? Kan du løfte sløret lidt?.

Fra Shanghai
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 04:48

Hej

Ja jeg kan fortælle noget mere om hvorfor vores både er lidt specielle.

Som producent er vi blevet kvalitets stemplet da vi vandt budet hos ISAF den internationale sejl komite om at levere RIB både til sejl olympiaden i Qingdao. Vi leverede 120 af vores mellemstore 680m ribs med 90HK Mercury motor. Efter sejl olympiaden købte vi hele flåden tilbage til half pris og Mercury har givet alle motorer et gratis komplet eftersyn. Disse både er nu til salg til meget favorable priser.

Hvis du sender mig en email vil jeg meget gerne sende dig billeder og materiale på alle vores både.

En lille forsmag:

Nautic Star produces two types of hulls within its range, the Deep V hull which offers the customer the highest level of safety and comfort when in the Ocean environment and the standard hull that is suitable for rivers, lakes, and smooth ocean. The hull is a Kevlar reinforced Vinyl ester sheaved fiberglass, thus achieving not only exceptional strength but providing the customer with a boat that can be left in the water without the worry of Osmosis. The hull is further perfected by the addition of closed cell foam filling all voids between the hull and deck, making her un-sinkable.

MVH

Jens

Kinakontakten Vi assisterer Scandinaviske virksomheder i indkøb og produktion på det kinesiske marked.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)