Jeg er virkelig i sommerhumør, selvom den danske sommer ikke er noget at prale af. Nu da solen ikke er særlig meget fremme kan jeg lige så godt bruge min tid produktivt, og få nogle referencer indenfor Wordpress. Jeg skal snart til at lancere min første virksomhed (endelig!), og står derfor og mangler nogle referencer. Jeg kan lige så godt udnytte tiden. Du får for kun 499,- (!) en Wordpress hjemmeside, med en masse tilbehør til: Opsætning af Wordpress på dit domæne (hvis ønskes).
Jeg vil komme med mine forslag til design, opstilling, m.v. - men det er selvfølgelig dig der har det endelige valg.
Hvis du er helt grøn til Wordpress svarer jeg selvfølgelig også på dine spørgsmål, og oftest er der svar indenfor en time eller to.
Der er rigtig mange penge at spare. Priserne er inklusiv alt, og du kommer ikke op med mere end 499,- i alt (INGEN SKJULTE GEBYRER).
Jeg sælger blot 4 pakker, så det er først til mølle princippet. Har i spørgsål, så skriv endelig. Hvis du ønsker at bestille så send mig en mail på kontakt@ungaffiliate.dk, eller via. privat besked.
Mvh, Casper Jensen.
Derudover sælger jeg også billige tekster, hvis det har interesse. |
Laver du selv WordPress webdesign, eller videreformidler du themes fra f.eks. ThemeForest??