Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler butiks og kontorrengøring, men hvordan ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er nystartet og faktisk kommet godt igang, men mangler stadig en del for at det løber rundt..

Hvordan kommer jeg bedst igang med rengøring til butikker og kontorer ?

jeg tænker hvordan jeg skal komme ud til dem med et godt tilbud, da de fleste jo allerede idag har et firma til at varetage opgaven :)

/Mikkel

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:43

Hej Mikkel -

Tillykke med dit firma, og at du er kommet godt fra start.

Du kan begynde med at segmentere de butikker du gerne vil have, og derefter lave en tur rundt med din salgspitch og gode priser, hvor du besøger dem og spørger ind til, hvorledes de gerne ville have deres rengøring og fortælle om dig selv - din person og din hverdag (glæde ved at arbejde med tilfredse kunder).

Dbh.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 12:58

Hej Mikkel

Husk på at du kan slå deres eksisterende udbydere på mange måeder. Prisen er én af dem, men kvalitet, service og stabilitet er bestemt også noget værd at kigge efter når du har med erhvervsrengøring at gøre. Undlad at starte en spiral hvor du bare sælger dig selv billigere og billigere.

Lidt løse tanker herfra...

Du kan alliere dig med en gudsbenået sælger, der laver opsøgende salg. Her er det vigtigt at du finder én der forstår at sælge dig på det du vil sælges på. Altså ikke én der lover guld og grønne skove, men rent faktisk skaffer dig kunder, der lever i længden. Overvej aflønningsform. Ren provision gør dem mere sultne og man kan frygte pistolsalg. Fast løn vil give dig større risiko her og nu.

Du kan også forsøge dig med ét af de her "deal sites", hvor du mod at give en pæn rabat på første periode kan håbe på at få faste kunder. Det henvender sig dog nok mest til private.

Start langsomt og organisk. Få nogle super super glade kunder, sørg for at de er dine kunder i lang tid og vær så f..... serviceminded at de anbefaler dig i sit netværk. Henviser de en kunde til dig, så giv begge en god flaske. Det er en win-win-win-situation.

Og så giv den en skalle på SEO / AdWords. Der har jeres hjemmeside stadig masser af uudnyttet potentiale.

Og hav modet til at sige nej tak. Skaber en kunde ikke tilstrækkelig værdi for dig, så ud ad vagten. :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)