Ja, jeg håber i forstår mit spørgsmål. Findes der fabrikker som man kan tage kontakt til, og som kan blande og påfylde for en? (Så man er fri for at investere i egen fabrik til produktion) Lad os nu sige at det er en speciel toiletrens man har opfundet (det er det ikke! - MEN) - Findes der så en fabrik man kan kontakte og give blandingsoplysningerne, og så blander de ingredienterne og masseproducerer ens idé. (Man finder så selv en flaske/beholder producent og får så sendt flaskerne til fabrikken, og de påfylder så ens specielle blanding) Skal man selv finde leverandører til hver enkelt ingrediens, eller har de fleste af den slags fabrikker ikke leverandøraftaler med næsten alle tænkelige produktioner, eller kan ihvertfald hurtigt få det? Det er bare en idé der jeg LIGE har fået herude i mit træningsrum, og jeg skal lige hurtigt høre om det er noget jeg kan tænke videre på :-) |
Det gør der helt bestemt men der er står forskel på om det er fødevarer eller ej? evt. google "privat label" + den produkttype du vil lave! Der er også stor forskel på den mængde du påregner at få produceret og prisen derpå...Er det cremer, lotions eller lign. i mindre kvantum så send mig evt. en PM jeg har tidligere arbejdet med produktion af disse typer og er det mere rengøringsprodukter har jeg også et par kontakter der muligvis kan hjælpe!