Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hjemmeside hacket :(

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

nogle der har et godt råd til hvad jeg skal gøre efter min side nu ser sådan her ud tgh-service.dk

søger et godt råd til hvad jeg kan gøre ?

Hilsen Hansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37

Kære Hansen

hvis det var mig ville jeg kontakte min cms udbyder hvis det er lavet i cms eller min doumæneudbyder

og hvis det ikke hjælper vil jeg kontakte it politiet her

Hansen:

Hej aminoer

nogle der har et godt råd til hvad jeg skal gøre efter min side nu ser sådan her ud tgh-service.dk

søger et godt råd til hvad jeg kan gøre ?

Hilsen Hansen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:42

Hej Hansen

Tag kontakt til hostinudbyderens support via dit kontrolpanel og opret en support ticket.

Hosting udbyderen, Meebox.net kan hjælpe dig med at skanne sitet for infektion.

Du kan reetablere sitet fra din backup via kontrolpanelet eller FTP.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:46

Edit:

John, skrev et bedre svar.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:49

Du er ikke den eneste. Måske det er et problem fra meebox's side, siden samme hackergruppe kom ind på mit site.

Jeg kontaktede deres support, som ovenstående svar anbefaler. Dog fik jeg ikke nogen "scanning efter infektioner" e.lign. Jeg fik derimod at vide, at jeg måtte gå den besværede vej og tjekke aller filer på FTP'en efter ting, der ikke burde være der. Ellers tilbød han en nulstilling af siden - ja tak..

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:59

Der har været flere angreb på webhoteller, hvor det er lykkedes de angribende at uploade scripts og filer til alle domæner i samme webhotel.

Hvis du har et Wordpress site, vil jeg anbefale dig at installere og opsætte plugin'et "Better WP Security".

Med det kan du foretage en række forbedringer af sikkerheden, sikkerhedskopiere databasen og monitorere ændringer på sitet.

Men mon ikke hostingudbyderen tager sikkerhedshullet seriøst og igangsætter en undersøgelse af mulige årsager og udbedringer.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23

Det ligner bare et simpelt "defacing" angreb hvor de bare ændre forsiden. 

Prøv at kigge i dit temas header, og index fil, det er sikkert der siden er rettet. 

Det er nok bedst at restore fra en backup dog, din hostingudbyder har nok en :)

Hvordan de er kommet ind er en anden sag men der kan være flere muligheder, læs op på wordpress sikkerhed.

Og som et andet tip så ville jeg skynde mig at få siden online, ser ikke så godt ud i forhold til kunder :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeppe Kollerup:
Du er ikke den eneste. Måske det er et problem fra meebox's side, siden samme hackergruppe kom ind på mit site.

Jeg kontaktede deres support, som ovenstående svar anbefaler. Dog fik jeg ikke nogen "scanning efter infektioner" e.lign. Jeg fik derimod at vide, at jeg måtte gå den besværede vej og tjekke aller filer på FTP'en efter ting, der ikke burde være der. Ellers tilbød han en nulstilling af siden - ja tak..

Hej Jeppe,

Nogle af Meebox's webhoteller kan skannes fra deres nye Cpanel kontrolpanel. Ikke dem alle sammen men nogle af dem.

Hvis dit cpanel har antivirus skanner integreret, ser det sådan ud i panelet:

Hvis ikke:

Håber du har en backup af sitet.

Er det en almindelig deface, kan du normalt udskifte filerne index.htm, index.php, .htaccess og wp-config.php.

Men der vil ofte ligge flere andre filer eller sider, som hackerne bruger som en slags "trofæ-sider", som de kan kalde fra de forums, som de bruger til at hævde deres "sejre".

Dbh. John

Find mig på LinkedIn

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 23:05

ha du fundet en løsning eller skal du bruge hjælp

Billige seo pakker

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:42

Mange tak for det gode svar! Jeg havde virus scanner funktionen - den fandt dog ikke noget.

Fik ikke gjort historien færdig, da jeg egentlig blot ville ud med min frustration over meebox support. Men jeg fik fjernet deres index-fil og skiftede efterfølgende tema til siden. Jeg har ikke stødt på nogle trofæ-sider, så nu må vi se :-)

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)