Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress eller ???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger.

Første indlæg her på amino så håber på god feedback.

Mit spørgsmål går på hvor vidt wordpress er det rigtige program for mig at bruge... jeg skal til at bygge min første hjemmeside nogle sinde og er fast besluttet på at jeg selv skal lære det, så jeg selv frem over kan rediger osv.

Jeg skal fra min side sælge nogle færdig (faste) pakke løsninger. Der er 3 - 4 forskellige pakker med 3-4 (under pakker). Eksl. man vælger pakke nr. 1 og der efter skal man så vælge om hvor stor den pakke så skal være (undergruppe 1 til 4) Hvis kundes ønske går ud over de faste pakker, skal man kunne skrive en mail med sin opgave og der efter udregner jeg en passede pakke, og man skal kunne bestille rådgivning hvor en ansat kommer ud og ser, måler op og rådgiver inden køb af produkt.

Min begryming og spørgsmål går på...

1. Er det en real webshop jeg så skal have mig, eller ville kunne nøjes med en alm. hjemmeside med nogle forskellige grupper? (hvad ville virke mest serriøst og professinelt) og kan jeg bygge det med wordpress? (funktioner som indkøbskurv osv.)

2. Kan jeg nøjes med at bruge de gratis themes eller ville i betale for at få et theme? (er de gratis gode nok til mig)

3. Syntes jeg læser at wordpress er til blog hjemmesider??? (der for min usikkerhed, da jeg ikke ville bruge til på at bygge i WP hvis jeg ikke kan lave det jeg ville)

Håber der er en der ude der ville skubbe mig i den rigtige retning eller bare kan give mig grøn lys for WP.

Hilsen

Wilmer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

Wordpress er fantastisk nemt at lære, og man kan hyre nogle folk til at hjælpe hvis det er (relativt billigt).

Der er en masse fantastiske WooCommerce designs, som er designet til en Webshop i Wordpress. De er billige, og fantastisk flotte: http://www.woothemes.com/themes/woocommerce-themes/

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:10

tak for svaret, så fortsætter jeg ud af den vej jeg var på, men nice med WooCommerce designs det viste jeg ikke. tak!!!

Hilsen

Wilmer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)