Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til nyt tv-pakke oversigt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense SØ
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer.

Dette er egentligt mit første indlæg, men ikke desto mindre vil vi gerne høre hvad I mener omkring denne smarte funktion på vores nye site: http://tvpakkerne.dk/byg-din-tv-pakke/ idéen kom efter vi utallige gange har hjulpet bedsteforældre, familiemedlemmer og venner ud af den junglen tv kanaler/pakker nu en gang er. Det vi gerne vil høre omkring er funktionen bag det at man kan selv vælge sine tv kanaler og wola, kan den det I eventuelt søger, mangler der noget etc? Selvfølgelig kan vi spørge vores familiemedlemmer, men før det gøres vil vi gerne have de basale ting på plads.

Vi har pt kun de mest almindelige tv kanaler med, resten følger senere :-)

Så hvad mener I?

På forhånd tak.

Hilsen

Michael Madsen

Sifodyas Production

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:36

Rigtig fin side i har lavet.

En enkelt ting, jeg bed mærke i: Måske i skal  lave en tydeligere opdeling, så man kan se, om afkrydsningsfeltet hører til billedet ovenfor eller nedenunder feltet. Det går fint i de første par rækker, men når man kommer lidt ned midt i kanalvalget kan man pludselig godt blive lidt i tvivl om man skal afkrydse i feltet over eller under den kanal man ønsker.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 13:42

God idé.

Men i min optik, burde man gøre det langt mere omfattende. Fx mangler der nogle udbydere, deriblandt ComX. 

Derudover kunne man gøre det postnummer/vej specifikt. Det er fx ikke alle som kan få Waoo!, YouSee, Stofa osv. Det afhænger af, hvor man bor. Det er dog selvfølgelig en kæmpe opgave - men kunne være en rigtig lækker funktion at have for jer. :-) Så ville i virkeligt få stor succes tror jeg!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:50

Der skal korrekturlæses. Der er adskillige grammatiske fejl!

Fra Odense SØ
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:50

Tak for jeres super svar. Kenneth, du har fuldstændig ret, når man sidder her og designer det ser man ikke disse fejl :-) Helt klart noget vi vil løse. Simon, kanon idé med postnumre, helt klart noget der ville være oplagt, det kræver dog at vi liiige skal have kontaktet fx yousee og waoo. Vi skal absolut have alle udbydere med, også dem der kun er lokalt.

Tak for super feedback :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:45

hvilken kanaler indholder de forskellige pakker det kan jeg ikke se på din hjemmeside få beskrevet de pakker bedre på siden , jeg ser første hvilken kanaler når jeg klikker videre direkte til udbyder det skulle gerne stå på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)