Hey Jeg har lige læst et uddrag af "BRAND sense" af Martin Lindstrøm og han snakker meget om, at man skal appellerer til alle sanser. Jeg har fået til opgave at markedsføre og brande en virksomhed som sælger blækpatroner, og synes det er rigtig svært at appellerer til alle sanserne ved sådan et produkt. Nogle der har nogle ideer eller forslag til hvordan man brander sådan en virksomhed, så ville det være spændende at høre om! med venlig hilsen MMT |
Du skriver "markedsføre og brande"
Heldigvis, for så ville jeg koncentrere mig om markedsføring til at begynde med.
Markedsføring er langt mere effektivt end branding, så hvorfor ikke starte med det, der giver virksomheden salg i stedet for store udgifter?
Hvis jeg skulle markedsføre blækpatroner, så ville jeg starte med at forklare og dokumentere, hvorfor mine blækpatroner er bedre/billigere end konkurenternes, for det er stort set det eneste, der interesserer folk.
Herefter er det "peace of cake" at sælge blækpatronerne 

Når du så har fundet formlen, der virker bedst, SÅ kan du brande DEN.
mvh, Christian
mvh, Christian