Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner søges - Rengøring/Serviceselskab

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er i den situation, at jeg søger en kompetent og dygtig partner til udvikling af et nyt serviceselskab - Udvikles ud fra rengøring til et kommende facility service virksomhed med hovedkompetencer inden for forskellige forretningsservices omkring bygningsvedligehold og pleje.

Jeg har været i rengøringsbranchen i nogle år som leder og har nu startet mit ejet (A/S-selskab) - jeg er stille kommet igang, men succesen har ramt mig, og jeg er ligeledes blevet involveret i et andet spændende projekt, som pt. tager en del af min tid. 

Jeg har haft mange overvejelser om min fremtid og ønsker ikke at droppe servicesektoren, da jeg tidligere har bevidst, at her er gode penge at tjene. Jeg har ligeledes et meget stort netværk i branchen, som gør, at vi fra start kan dække med et brag af servicemix. Jeg søger derfor nu en dygtig partner, der med sin egen sjæl vil være med til, primært som daglig ansvarlig og direktør, at udvikle et stærkt firma. Jeg er selv bosat i det jyske, men finder det underordnet hvor du er fra, blot vi kan skabe en rigtig kemi og en fælles strategi for en kommende virksomhed. Du er dog centreret i et område, hvor der er god mulighed for udvikling af vores forretninger. 

Jeg er personlig selv meget forretningsbevidst, har et godt øje til salg, forretningsudvikling, økonomi og ledelse af mange medarbejdere. Jeg er godt kendt i det brede servicebegreb og er meget arbejdssom af personlighed.

Jeg finder dine kompetencer som partner således:

- Du har som det første et indgående kendskab til rengøringsbranchen - enten har du en tanke om at starte selv fra et nuværende job i branchen, eller du har et mindre selskab, som du kunne se fusioneret med en anden. 

- Du har ikke nødvendigvis en planlægger i dig, men kan give tilbud på mindre kunder ud fra timeberegning og arbejdsplanlægning (Jeg har selv været planlægger for tilbudsgivning til kæmpe kunder, så jeg har erfaringen her)

- Du er økonomisk bevidst - vi skal tjene, ikke bruge

- Du kan - og tør tænke stort. Samtidigt er du også en der kan realisere og ikke bare drømme! Jeg går efter en struktureret vækst, der senere skal føres udenfor DK.

- Du tør tage chancer og risici. Ikke at du skal gamble dumdristigt, men du går efter at skabe store resultater. Herunder er du nødsaget til ind i mellem at satser stort. 

- Du er i den unge alder og er klar til at tilpasses et ungt team. Jeg er selv i slut tyverne

- Du kan arbejde under en professionel bestyrelse 

- Og så er du selvfølgelig arbejdssom! Du har vilje, er fligtig og betegner dig selv som en forretningsmand. Du er fokuseret, målrettet og strategisk. 

Hvis du på en eller anden måde synes, at ovenstående lyder spændende - og du finder dig selv i ovenstående beskrivelse, så giv mig en besked herinde. Beskriv dine kompetencer og fortæl lidt om dig selv. Dernæst står jeg åben for en videre dialog. Jeg er ikke interesseret i samarbejder med andre virksomheder, men i én der kan overtage nogle af mine aktier i selskabet som kompensation for et stærk fælles fremadrettet arbejde.  

Jeg er seriøs om projektet og for ikke at skabe uro i mit netværk, er jeg anonym her og vil give mig til kende, hvis den rette profil af en partner dukker op og skaber min nysgerrighed. Ligeledes står jeg klar med hele min historieSmile

Jeg håber at høre fra den rette. Og glæder mig til at udvikle med dig. 

Med venlig hilsen

Servicepartner

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende projekt... Tror dog det er en god idé,at lige skrive lidt om din geografiske placering.

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)