Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du betale for sådan et billede?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle Aminoer.

Jeg har for nylig købt en del nyt fotoudstyr så mine billeder i mine forskellige webshops kan blive endnu bedre. 

Derfor øver jeg mig i at tage en masse forskellige billeder (for at blive bedre generelt til det).

Mit spørgsmål er så til dig:

Ville du så betale for sådan et billede som dette:

Dette er ikke et tilbud om at tage billeder, det er kun for at se om det ville være godt nok ud fra andres standarder. Synes selv det er ret godt et det der. Kunne vende pæren en smule mere for at man rigtig kan se alle dioderne, men så kan man ikke se at det er en E27 - hvilket jeg lige fokuserede mest på her.

Hvad siger du. Hvis du bestilte en fotograf til at tage dine billeder, ville du så have betalt for dette?

Kom gerne med specifik kritik af det, så jeg kan blive endnu bedre.

PS: Købte det meste af mit foto udstyr hos Photogadget.dk 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:25

Ser sku godt ud! Præcist og "fangende" billede... Du skal nok få solgt nogle pærer hehe :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 10. Jun 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:32

Ser faktisk ret godt ud. Et attraktivt billed!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:37

Er du gal det er lækkert, og fordi det ikke har været fucket med photoshop, så giver det lige den ægthed! 1+

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 00:54

Det er et super billede til en webshop, som jeg mener er i en kvalitet man godt kan betale for.

Kan du eventuelt afsløre hvilket udstyr du har brugt til billedet fra www.photogadget.dk (gerne med link til produkt)

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:44

Takker for jeres kommentarer - godt at høre det ikke er helt ubrugeligt :)

Mogens Riis:

Det er et super billede til en webshop, som jeg mener er i en kvalitet man godt kan betale for.

Kan du eventuelt afsløre hvilket udstyr du har brugt til billedet fra www.photogadget.dk (gerne med link til produkt)

Kan jeg sagtens:

Lys + fotobord: http://www.photogadget.dk/dk/fotobord/569-walimex-studiosaet-Daylight-150-150-150-og-fotobord.html 

Jeg har så kun 2 lamper til dette billede.

tre lamper ville være bedre, men pæren virker ikke i den tredje (venter på en ny med posten)  Så måtte nøjes med to til dette billede.

Stativ til kamera: http://www.photogadget.dk/dk/tripod/1318-walimex-WT-3530-basic-stativ-med-3D-hoved-146cm.html 

Stativet er udelukkende købt til dette formål, så det kommer til at stå samme højde hver gang. Har et andet til at kunne tage med rundt som også er kraftigere.

Gråkort til balancen: http://www.photogadget.dk/dk/diverse/918-walimex-graakort.html 

Dog er mit købt andet sted, men samme kort.

Pensel til rengøring af produkt efter mine fingre har rørt den eller hvis der skulle være noget støv / te grums / osv: http://www.photogadget.dk/dk/diverse/2558-Massa-pensel-og-baelg.html

Kamera er et Canon EOS 1100D som er købt andet sted.

Der er også benyttes nogle små reflektorer til billedet for at skabe den sorte linje på soklen / fatningen. Disse reflektorer kan ikke købes nogen steder da det er nogen jeg selv har designet. Man kan lave nogle der ligner med en fod med på monteret reflektor.

Tror det var udstyrs listen til dette billede.

Af programmer: 

* Digital Photo Professional

* Gimp

Kan helt klart anbefale at købe hos photogadget, det er en fantastisk service man får der.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:03

det er i hvert fald godt udstyr og ekstrem godt taget billedet du kan klart være bekendt med dit arbejde du sagtens også tjene lidt ekstra som fotograf Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 09:13

Hejsa,

Jeg ville helt sikkert betale for det: billedet ser utrolig indbydende ud og tiltaler enormt meget.

Er vildt imponeret over, hvor professionelt det ser ud! :)

Fortsæt det gode arbejde :)

De bedste hilsner Malene

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 12:26

Mange tak Kim.

Resultatet og udstyrets overkommelige pris giver da lidt motivation til at komme i gang med at tage produktfotos mv. selv. :-)

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:40

Takker mange gange for de pæne ord. Godt at se andre synes det er brugbart :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)