Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange tjek af placering?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kan jeg risikere nogle dårlig domme ved at tjekke min sides placering med forskellige keywords(bruger programmet SeoAdministrator) omkring 25 gange om dagen:-)?=

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vidst ikke mere end en smule sindsyge... ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tjekker du dig 25 gange om dagen? :)

Når du tjekker med dit tool, fortæller du jo ikke Google hvilket domæne du leder efter, så det påvirker ikke dine placeringer

Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber også det aftager over tid...;-€

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad hellere være med at tjekke konstant... lige pludseligt bliver det for kedligt og så skal der ske noget nyt = din side bliver droppet...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det kunne skade - kunne du jo skade en konkurrent ved at gøre det på hans hjemmeside - det ville i givet fald udløse en mindre internetkrig

Michael, Tambou.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Punkt 1: Brug din tid på noget mere fornuftigt Smile

Punkt 2: Det er ikke utænkeligt, at Google rykker flere af siderne på side 1 (og 2, 3 osv. alt efter hvor mange sider du søger i gennem for at finde din ranking)  længere ned, efterhånden som du tjekker løs, da de helt sikkert kigger på CTR på søgeresultaterne (=hvor mange klik et website får for hver visning). Og når du tjekker, vil det  give en masse visninger, men ingen klik.

Og af de to punkter mener jeg at punkt 1 er langt den vigtigste. Hvis du skal have en virksomhed der tjener penge, bliver du nødt til at fokusere på de aspekter der TJENER PENGE. At tjekke sin rank tjener ingen penge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)