Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd side og nye logo ned!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden hedder www.ecigaretten.dk

Har nogenlunde fundet ud af hvordan man ændrer farver på siden i filezilla,

så ville sætte pris på feedback af:

-Designet 

-Skal forsiden rokeres rundt? er det bedre produkterne kommer above the fold? 
skal bespareren placeres et andet sted (under, over teksten eller slet ikke på forsiden?)

- Andet interresant :-)

Har også lavet nyt logo, det hele er lavet i Vector, så kan ændre alt! så bare kom med flueknepperiet ;-)

Gamle logo:

Nye logo: 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 20:42

Det er en fin forbedring af jeres logo. Det viser mere energi, natur og sundhed..
Dog kan jeg ikke helt finde ud af om bladet omkring e'et fungerer..

Det er svært at læse firmanavnet.. Måske mere mellemrum mellem e og c kunne gøre det.
Ellers måske et stor C ...

Ikonerne til venstre er pæne - men teksten "1-2 dages levering" m.v. er en dårlig skrifttype.

Skrifttyper.
Du bruger tre eller flere forskellige skrifttyper. Forskellige i logoet, menuen, overskrift i blå felter, overskrift i besparen og to forskellige i side teksterne..
To skrifttyper må være max. En skrifttype i to forskellige tykkelser ville være godt.

Din top-grafik (boksen) med de tre valgmuligheder - kunne sagtens være bredere. Gerne omkring de 700 px.

Dine undersiders tekster er i forskellige venstre-justeringer.

Før:

Efter:

Jeg håber det var til hjælp.

Gir' du Amino-rabat? ;)

Tilmeldt 23. Oct 10
Skrevet kl. 20:55

TIL JONATHAN:

Det var til MEGET hjælp! Tror vi kører den verdana omkring de 11 - 12 px 
må lige gå hele siden igennem.

Slideren sad jeg og rodet med, den burde være fin nu, sad og rodede med det fordi jeg tænkte at 4 slides var for meget, men kunne se at det ødelagde hele slideren.

Logoet må jeg lige kigge nærmere på, har også arbejdet med tt'erne , de lignede nogle kors på det gamle, og det jo noget skidt! :)

Hvad tænker du om forsiden? skal der rykkes lidt rundt på det :)?

Og selvfølgelig er der amino rabat:

Rabatkoden er: AMINO 

Giver 15% :-)

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:03

Meget bedre med slideren nu.

Forsiden er god. Dog tænker jeg at du skulle flytte det store tekst-område længere ned - og rykke produkterne op..

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:04

Morten1991:

Rabatkoden er: AMINO 

Giver 15% :-)

Og tak for rabatten :)

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 21:12

Allerede på forsiden er der et par fejl - Ved ikke om det er ved alle, men ved mig er det :) + Jeg synes nu hvor du har fået lavet et fint logo i grønt, hvorfor så ikke skifte websites farve fra blå til grøn? :)

Tilmeldt 23. Oct 10
Skrevet kl. 21:13

Hvordan fanden gør du det der Hmm, haha 

men enig det ser bedre ud. 

Tilmeldt 23. Oct 10
Skrevet kl. 21:16

Simon Andersen:
Allerede på forsiden er der et par fejl - Ved ikke om det er ved alle, men ved mig er det :) + Jeg synes nu hvor du har fået lavet et fint logo i grønt, hvorfor så ikke skifte websites farve fra blå til grøn? :)

Det er noget der er sket efter jeg har opdateret til det nye prestashop, kan ikke rigtig hitte ud af at fikse det. 

Det med farverne vil jeg kigge på men det er for mig ikke helt nemt, da man efter min viden skal ind i alle moduler og ændre farver, så det bliver en længere opg. :)

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 21:20

Morten1991:
Det er noget der er sket efter jeg har opdateret til det nye prestashop, kan ikke rigtig hitte ud af at fikse det. 

Træls, synes du skal kontakte en, som kan fikse det :) For mig synes jeg ikke det giver et godt indtryg at have disse fejl på forsiden. :) Spørg dig ad her på amino, mange vil helt sikker gerne hjælpe dig med det - Ja dem med hjernen til det haha :)

Tilmeldt 23. Oct 10
Skrevet kl. 21:24

Simon Andersen:
Træls, synes du skal kontakte en, som kan fikse det :)

Tror jeg spørg min programmør eller inde på det danske prestashop forum, Der er sikkert andre der har samme fejl :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)