Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

elektronisk fakturering - hvilken løsning er billigst

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en lille enkeltmandsvirksomhed hvor jeg har 2 kunder som skal have elektronisk behandlede fakturaer tilsendt. Jeg vil høre jer af hvilken løsning I vil anbefale? (spørger fordi jeg for 1 år siden har betalt dyrt for en klippekortsordning men har åbentbart ikke kunne nå at bruge alle klippene inden for 1½ år hvilket betyder at jeg har smidt flere tusinde kroner ud af vinduet)

Venlig hilsen

Vædderen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

 

Kun hvis du vil fakture til myndigheder i Danmark, du kan ikke via virk.dk sende til private virksomheder.

Her kan du bruge f.eks truelink.dk (koster 4,50 pr. forsendelse du skal minimum købe 100 klik)

Du kan også bruge nemhandel.net (koster 1.225 om året for op til 10.000 forsendelser)

MVH

Kim

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige opdaget waveaccounting.com i dag. Det er gratis, online baseret og kan sende fakturaer.

Ellers er der også simpleinvoices.org open-source web-baseret og selvfølgelig gratis.

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Kjærgaard:
Jeg har lige opdaget waveaccounting.com i dag. Det er gratis, online baseret og kan sende fakturaer

Hej Thomas

Jeg tvivler på at et firma i Canada, kan genere fakturaer i UBL format som er EU standard eller OIO format som er rent dansk.

MVH

Kim

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. Det var ikke lige det jeg forstod af postet.. :) Tror bare det bare et simpelt fakturerings system hvor der skulle sendes en faktura ud pr. pdf.. Sorry my bad..

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

OIO? Kender det ikke man en søgning på google gav mig den her: http://oiofaktura.dk/

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter Sproom.net det er gratis, og de kan også sende til virksomheds EAN numre. Du skal dog selv taste fakturaen manuelt, men den gemme modtagere, dig som afsender og dine betalings informationer. Derudover gemmer chrome for mig det tekst jeg har i varelinjerne.

Såvidt jeg husker - så er det muligt, eller der arbejdes på integration med diverse regnskabsprogrammer.

Nå men tjek det selv ud http://sproom.net

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Hvad betyder at du har smidt flere tusinde kroner ud af vindue( 2000 kr.?)

Har du prøvet e-conomic?
Small, 155 kr./md. (op til 2.000 posteringer pr. år.)
Men Jeg synes, du kan også lave PDF fakturaer i microsoft word.
Men nummerserierne ved elektroniske (PDF) fakturaer skal mattch i bogføringen.
Spørg din bogholder og tal med SKAT om det. 

Med venlig hilsen 

Krisztian 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

vP Faktura i Pro udgaven kan sende e-faktura til både offentlige og private. Programmet koster 870,- + moms. Dette er et engangsbeløb, og der medfølger 10 gratis sendinger. Herefter køber du klip på forhånd. Fra 25 klip (4,- pr. klip) til 1000 (1,50 pr. klip), så du kan selv bestemme frimærkets pris :-) . Der er naturligvis ingen forældelsesfrist på klippene.
Ud over e-fakturaer kan du med programmet også lave almindelige fakturaer. Begge dele benytter samme varedatabase osv, så du skal kun oprette tingene 1 gang.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)