Kære Alle Vi søsatte version 1.0 1/4 som et forsøgs projekt, og ruller nu version 2.0 ud 1/9 med fuld marketing power. Så der skal sitet spille 100%. Vil sætte stor pris på hvis der var nogen der gad komme med lidt feedback på sitet og hvad de synes vi kunne gøre bedre. http://www.sportnation.dk Mvh J |
Version 2.0
SAFETY
WARNING password without autocomplete=off attribute
META
WARNING head title too long (>65 chrs) |
Super godt med Facebook integration! "Connect using Facebook" og "Synes godt om" knapper. I dit topfoto synes jeg der er for mange "action-knapper": Se video, tilmeld dig og synes godt om. Samt teksterne (i bydeform): Kom, rejs dig, løb, gør noget.. Ellers smart koncept og design. Godt med guide om de tre punkter. Nederst kunne "Konkurrenter" godt omdøbes til "Dine konkurrenter". "Debatter" kunne være "Nyeste debatter". - Noget andet er, at på din facebook-side bruger du ordet "Like" sammen med en pil - i dit Cover foto. Det er imod facebooks-regler. Skriver det bare for at du kan være klar over det. Jeg studser også ved, at I benytter to forskellige skrifttyper (tykkelser) i profilfotoet og på coverfotoet. Jeres video er rigtig god! :) |
Hej Jonas, Jeres banner har skisme meget rod. Det virker for mig som besøgende som, om i blot har kastet "se video" samt "tilmeld dig" ind, eller også kan jeg bare ikke se den logiske sammenhæng. I jeres 1-2-3 er tallene sat skæve ind. og måske eventuelt lave billederne i dem lidt mindre, de er meget dominerende. og sæt lidt lækkerier på dem. Når man trykker på "glemt adgangskode?" så åbner den bag ved banneret. Jeg mangler at der bliver kælet lidt mere for detaljerne på siden. |
Hej Jonas Fedt. Jeg deltager gerne på jeres site, hvis det er live? |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
#Serpname Ja siden er live, men der er lidt børnesygdomme i den nuværende version. Vil blive meget glad hvis du vil gerne melde dig til og evt. komme med lidt feedback inde fra selve applikationen :) J |
hvor forgår debatter på siden nemmere adgang der så man kan se det jeg kan ingen kontakt side se , det er meget nødvendigt det gør siden langt mere seriøse at man kan kontakte ejer af siden. jeg svaner en om jer side frem med det betingelser ved opret bruger kunne jeg ikke frem med det og hvordan opretter man en bruger det kan jeg heller ikke se ? |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg skal ud og løbe senere i dag så jeg må hellere tilmelde mig - også smider jeg en pb |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.