Flot og stilren shop. Og ikke mindst meget overskuelig. En af de bedre løsninger, jeg har set her på Amino.
Den blå farve er frisk, men der kunne evt. arbejdes lidt mere med kontraster. Måske prissplatter i en friskere farve. Men det er småting, for grundlæggende ser det godt ud.
Jeg er ikke så stor fan af logoet (og navnet), men som logodesigner er det nok også dér, jeg er allermest kritisk. Logoet fortæller ikke rigtig noget om, hvad I forhandler. Og e'et er ikke umiddelbart så nemt at aflæse.
Jeg kan godt lide skabelonen. Kan du afsløre økonomien i at få udviklet denne løsning? Evt. som privat besked.
Vores side er blevet duplicate content med Jeres, som konsekvens af Jeres tyveri. Vi leger ikke far, mor og børn her. Få det skidt fikset med det samme! Fra nu af er det slut med fair warnings.
Det er på grænsen til at være spam. Du bedes forklare trådstarter, hvad disse ting betyder og hvordan, han forbedrer det. Du smider denne kommentar i hver eneste tråd, hvor der bliver spurgt om feedback, uden at forklare, hvad det egentlig er.
Det er på grænsen til at være spam. Du bedes forklare trådstarter, hvad disse ting betyder og hvordan, han forbedrer det. Du smider denne kommentar i hver eneste tråd, hvor der bliver spurgt om feedback, uden at forklare, hvad det egentlig er.