Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkald fra Google Adwords

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 70
Fra  More4You.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er idag blevet ringet op af google. som tilbyder 4 ugers gratis hjælp til at lære at lave kampanger.

Nogle der har erfaring med dette og kan det anbefales.

Mvh Kenneth

eboost.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:11

Pudsigt at de er begyndt på at ringe rundt til folk. Hvis du anvender adwords, så kan du sikkert lære lidt af producenten.

Vh. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 70
Fra  More4You.dk Skrevet kl. 22:16

Ja bestemt. tror også de kan lidt.

Tror nu jeg prøver at deres tilbud. Men er der nogle der har prøvet at arbejde med dem?

Mvh eboost.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Det er almindelig at google ringer til deres adwords kunder.

Jeg har tidligere fået et kursus over telefonen af ca 1 times varighed, og med udgangpunkt i min aktuelle kampagne, hvor google medarbejderen havde analyseret mine data.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:14

Kenneth Krarup:

Hej er idag blevet ringet op af google. som tilbyder 4 ugers gratis hjælp til at lære at lave kampanger.

Nogle der har erfaring med dette og kan det anbefales.

Mvh Kenneth

eboost.dk

Hvis man ved lidt omkring AdWords fra før og ellers har sin sunde fornuft, så er det da bare at takke ja til tilbuddet fra Google. Men det er jo lidt som af få ræven til at vogte sine høns, så sørg for at være "med" hele vejen.

Ydermere så har Google ligesom AdWords bureauer både gode og dårlige konsulenter. Der er flere Google konsulenter der har lang vej endnu før de er AdWords eksperter mens andre selvfølgelig er super skarpe.

Endeligt så har Google et dansk telemarketingsbureau tilknyttet. De ringer og tilbyder deres hjælp på vegne af Google - så der er højest sandsynligt ikke Google du har talt med men blot deres bureau.

Hvis man ringer Googles DK support er det Google man får fat i,  7012 1511.

Mvh.

Johannes

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:25

Hej Kenneth..

Jeg har kun gode erfaring fra dem af! de ringede sidst gang og tilbud gratis service i 4 uger! de ville sætte mine kampagner op og guide mig hele vejen! :) Super fed tjeneste, som jeg kun kan give stor plus !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)