Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig konstruktiv kritik, samt gode råd med på vejen til min nye webshop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er ung iværksætter, jeg har for nylig åbnet www.lugsus.dk - Dertil ønsker jeg konstruktiv kritik fra folk, jeg modtager gerne gode råd osv.

Lige nu er mine fokus områder på SEO og markedsføring. SEO er godt nok noget der tager mandetimer, men tror jeg har forstået nok til at kunne gøre det, det tager bare MEGET tid. :) Mht markedsføring har jeg flere ideer, egentlig vil jeg helst indgå aftaler med andre sider, og derved skabe besøgende. Men der jo rigtig mange muligheder, dertil søger jeg også gode råd. Især mht. hvordan man opbygger en Facebook gruppe (jeg har i skrivende stund lige under 30 medlemmer) 

Håber folk vil komme med input, det skal lige siges, at jeg har lagt en fremadrettet plan mht vækst, markedsføring osv. MEN gode råd er altid gode at få, derfor denne tråd

Fortsat god onsdag folkens!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Hej

For to dage siden skrev jeg gav jeg feedback på en anden webshop, som har nogle af de problemer du også har på din webshop.

Tråden: http://www.amino.dk/forums/t/166565.aspx 

Håber det kan bruges.

Hvorfor benytter du ikke dit slide til at få kunden til at købe noget, i stedet for at vise til din facebook side? Det handler om salg! Facebook synes jeg ikke behøver at have en så fremtrædende rolle. Der kunne laves en lille henvisning til Facebook og andre sociale medier ved indsættelse af små logoer

Jeg tror endvidere du vil kunne drage fordel af flere produktbilleder på din shop. Køber elsker at se produktet inden køb.

Det bedste råd jeg kan give er. "Se shoppen fra et kundeperspektiv".

Med venlig hilsen

Henrik Krog

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:25

udnyt især titlen på forsiden der er kun et ord i den og den er ikke ret sigende om den forside , det siger intet om dit produkt og husk google viser op til 70 tegn

øverste links i menuen min dem min konto og fodnoten de er svære at læse da de er meget tæt ved baggrunden farven

social medier på siden der savner jeg især google plus på siden

husk giv billederne på siden alle titler tags derved en chance for de findes i google

en tråd her med ekstra ideer til markedsføring http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 20:55

Tak for respons, er der nogle som ved, hvor lang tid det tager, google at "opfange" at jeg laver ændringer, i titel, meta description osv?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:03

Kasper Knudsen:

Tak for respons, er der nogle som ved, hvor lang tid det tager, google at "opfange" at jeg laver ændringer, i titel, meta description osv?

for din side tager det lang tid da der er få indgående links ud og være mere aktive over alt http://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/lugsus.dk da google besøger ens side igennem links , så uden så er det sikkert det går meget lang tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:09

Fin side men der mangler lidt finish i checkout processen.. Fx bør du overveje 1 trins betaling :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 21:17

Jeg er igang med, at få en masse aftaler i hus, vedrørende indgående links. Hvis nogle har en hjemmeside, og vil opbygge et samarbejde, hvor begge parter får noget, så skriv endelig til mig!

Jeg har godt set, man kan få et "add on" til Magento, som er et one step checkout. Er det noget man betaler for 1 gang at få, eller er det på årsbasis, ligesom PostDKs system til Magento?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:18

Hey Kasper.

Jeg prøvede lige at bestille et produkt, da det altid er her jeg oplever flest problemer... Hvilket jeg også gjorde med din web-shop.

I hentyder til at man KAN oprette en bruger, men for at komme videre i bestillingsprocessen SKAL man oprette en bruger.
Personligt, opretter jeg aldrig bruger ved første handel på et website. Jeg vil se dem levere, inden jeg ønsker oprette mig.
Er kundeservice god, og kan jeg lide deres leveringstid, m.m., så opretter jeg mig glædeligt næste gang.

En anden ting er den klassiske bankoverførsel, ihh... den er jeg bare ikke glad for!
Så vil jeg hellere betale den 5'er mere, og så gå ind på en konkurrents side, og så købe produkterne.

Ellers super fed side; Lækre produkter!
Kan sige jeg i dag har bestilt for 1.350 kr. Hudplejeprodukter (Gør jeg 2 gange om måneden). Hvis du får siden op at kører, og jeg synes om den, så kan det være pengene ryger din vej fremover.

Mvh.

Petar I. 

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Skrevet kl. 21:25

Hej Petar.

Tak for dit indlæg, jeg forstår godt din holdning/synspunkter. Må jeg spørge om, hvor henne det er, vi hentyder til at man KAN oprette en bruger? :) Fordi det er i hvert fald ikke hensigten. 

Jeg er bare bange for, ikke at få nok information fra kunden, hvis jeg tillader, "gæste bestilling." Vil gerne have alle mine kunder ind i mit kundekartotek fra start af, men jeg vil tænke over det. :)

mht. bankoverførsel, så JEG VED DET :) Jeg kan ikke sætte ord på, hvor meget det irriterer mig at det ikke virker. Jeg har prøvet at forklare, hvorfor vi kun modtager bankoverførsel p.t. under "Nyheder" Det håber jeg kunden forstår, indtil det virker. Jeg valgte at åbne shoppen allerede inden det virkede helt, for at opbygge mine grupper i de sociale netværk. Det tænkte jeg, at man ikke kunne komme for sent igang med, og jeg fik ret, det svære end man tror!

Dertil tænkte jeg at bankoverførsel, er bedre end ingen mulighed for at købe mine produkter. 

- Det lyder godt, vi kan jo altid finde ud af en god pris til faste kunder! ;) 

Fortsat god aften

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)