Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

danhost vs. Tdc webshop?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Jeg plejer altid at sige: at man ikke skal tænke videre end sin første million i indtjenening. Af to årsager: det er svært at spå om fremtiden og problemerne er typisk nemmere at løse når der ruller penge ind.

Det er bare ikke altid, det går så perfekt, og der er forholdsvis ubegrænsede midler at rutte med.

Jeg synes, det lyder rigtig fornuftigt, det henholdsvis hr. Lundsby og undertegnede siger – vi kunne blive et godt rådgivningsteam.Big Smile

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:58

Hej Christianamau , 

Du kan evt. Også kaste et kig på Wordpress, som er et open source CMS system. Der findes der tusindvis af plugins, hvis man gerne vil have en webshop på sin Wordpress side. De to mest kendte shoppingplugins til Wordpress er, WooCommerce og WP-Ecommerce. 

Ang. Theme hvis du vælger en Wordpress webshop løsning, kan du kontakte en programmør ( Der findes en masse her på Amino ) Som du kan få til st lave et custom theme, altså et theme lige efter dine ønsker. 

Når du skal have betaling på siden, så stiller Epay et gratis betalingsvindue til rådighed. Så skal du bare have en aftale med NetS, teller mm. Også er webshoppen køreklar! :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:34

Vil på det kraftigste advarer mod at benytte Danhost som det er nu. Prøvede i flere mdr at få det til at fungere uden held. Deres template er fuld af stavefejl steder du ikke selv kan rette, flere af funktionerne bagved systemet fungerer ikke. De er utrolig flinke mennesker, uden tvivl - men et produkt der er egnet til at kaste sig ud som iværksætter har de ikke - der står f.eks der er SEO modul - men hvis du kigger på deres kildekode på deres demo kan de se H1 er "logoet" på alle sider, H2 er "indkøbskurv" på alle sider, hvilket er total håbløst, de mener dog dette skyldes produktets pris - og det kan der være noget om - hvad kan man forvente for 249,- om mdr.. ikke meget, men kalder man noget blåt, så skal det også være blåt. Tilbage i starten af maj lovede de mig deres auto-mail-funktion blev fikset "dagen efter", da jeg opgav 1½ mdr efter fungerede dette stadig ikke... desværre - for de er utrolig flinke mennesker og de strækker sig langt i forsøget på at hjælpe - problemet er bare det er i forsøget på at afhjælpe deres fejlbehæftede produkt.

Jeg ville personligt ha elsket at have min shop hos dem, men uanset hvem jeg viste shoppen herindefra rådede de mig til at komme væk fra platformen..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)