Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ros til Smartresponse.dk og Euroads.dk (affiliate marketing)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at der for tiden er meget hård, men fortjent kritik til flere affiliate selskaber, med manglende udbetaling og seriøsitet. I disse tider synes jeg ligesom at der er nogle affiliate selskaber der fortjener ros! (Smartresponse.dk og Euroads.dk).

Jeg vil gerne rose Smartresponse.dk, for at have været seriøse og behandlet mig som en kunde de har lyst til at beholde. Altid god service, og altid nemme at få fat i. Specielt Tobias (TFL) er en rigtig flink gut!

Derudover vil jeg også gerne rose Euroads.dk og specielt Shayan, for et langt og fornemt partnerskab. Det er også et selskab som tager arbejdet seriøst og behandler kunder super godt.

.

Jeg har intet at gøre med Smartresponse.dk eller Euroads.dk, udover at jeg er kunde hos dem, og dette indlæg er ikke reklame. Jeg synes bare at netop disse selskaber fortjener lidt ros! =).

.

Go' aften til alle!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:06

Har ikke prøvet SmartResponse, men vil da gerne tilslutte mig at EuroAds og Shayan gør det rigtig godt og professionelt. Derudover har jeg et rigtig godt samarbejde med Adservice (Frank) og Guava (Stig). De 3 netværk har jeg altid kun haft gode erfaringer med.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:52

Jannik Nordahl-Pedersen (www.janniknp.dk):

Jeg mener at der for tiden er meget hård, men fortjent kritik til flere affiliate selskaber, med manglende udbetaling og seriøsitet. I disse tider synes jeg ligesom at der er nogle affiliate selskaber der fortjener ros! (Smartresponse.dk og Euroads.dk).

Jeg vil gerne rose Smartresponse.dk, for at have været seriøse og behandlet mig som en kunde de har lyst til at beholde. Altid god service, og altid nemme at få fat i. Specielt Tobias (TFL) er en rigtig flink gut!

Derudover vil jeg også gerne rose Euroads.dk og specielt Shayan, for et langt og fornemt partnerskab. Det er også et selskab som tager arbejdet seriøst og behandler kunder super godt.

.

Jeg har intet at gøre med Smartresponse.dk eller Euroads.dk, udover at jeg er kunde hos dem, og dette indlæg er ikke reklame. Jeg synes bare at netop disse selskaber fortjener lidt ros! =).

.

Go' aften til alle!

Hej Jannik,

Mange tak for de pæne ord, som vi naturligvis sætter stort pris på.
Der skal ikke være nogen tvivl om, at et af de bærende elementer i vores dialog med publishers såvel som andre samarbejdspartnere, er en god og troværdig service.  
Så jeg er glad for, at det har effekt. 

Rigtig god sommer herfra!

Mvh.
SmartResponse
Tobias Lund
tfl@smartresponse.dk

www.smartresponse.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)